  • 11. Data: 2020-07-01 21:40:40
    Temat: Re: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 1 lipca 2020 14:35:14 UTC-5 użytkownik cef napisał:
> [...]
    techniczne to temat osobny. Jak masz jeszcze wazne to jedziesz zrobic. Jak nie masz
    to albo laweta albo jedziesz tak zeby nikt nie wiedzial. Tyle, cala filozofia.

    > A po co jakieś foty papierów? Do OC?

    Zeby widziec jaka byla polisa wczesniej, jakie znizki zastosowano, jaki jest VIN i
    takie pierdoly. Bo agent nie zawsze ogarniety i albo sie zaprze ze niedasie albo
    wpisze jakies gupoty i potem problem jak cos sie stanie.

    Tak czy siak, zdalnie sie da i nie robia problemow. Zazwyczaj, bo raz sie baba uparla
    ze podpis chce.

    > Ja tam zmieniam ubezpieczyciela jak jest taniej
    > o więcej niż 100zł i nie przypominam sobie, żebym
    > jakieś dane pojazdu potrzebował. Oni tam wszystko
    > w tych ubezpieczalniach wiedzą, tylko umowę trzeba zawrzeć
    > przez zapłacenie.

    Jak placisz z automatu to przeplacasz. Jak przedluzasz przez agenta to zazwyczaj jest
    pare stowek mniej. Cwiczone co rok. Ubezpieczalnia przysyla przypomnienie listem ze
    stawka 900pln a agent z usmiechem wystawia przedluzenie na 750.

  • 12. Data: 2020-07-01 22:47:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 21:40, s...@g...com pisze:

> [...]
    takie pierdoly. Bo agent nie zawsze ogarniety i albo sie zaprze ze niedasie albo
    wpisze jakies gupoty i potem problem jak cos sie stanie.

    Ja akurat tych danych nie biorę z jakichs fotek papierów. Mam te
    wszystkie polisy i sobie porównuję.

> [...]
    ze stawka 900pln a agent z usmiechem wystawia przedluzenie na 750.

    Czasem taniej czasem nie. Z reguły jak kliknę w jakieś kalkulatory i
    zostawię telefon,
    to przez dwa tygodnie jest konkurs ofert. A to zniżka dodatkowa za
    płatnosć kartą,
    a to jak przeniosę drugie auto też itp

  • 13. Data: 2020-07-01 23:04:37
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 01-07-2020 o 00:04, kk pisze:
> [...]
    > ubezpieczenia. Samochodu też nie mam.
    >
    > Pal lich przegląd, ale ubezpieczenie? Zlicytują mi mieszkanie jak nie
    > zawrę nowej umowy.
    >
    > Dzwonię do agenta dotychczasowej ubezpieczalni i podaję numer
    > rejestracyjny jaki wydaje mi sie samochód ma. Okazuje się, że jakiś
    > motor. Nie mam pomysłu. Odgrzebałem jakieś zdjęcie. Jest numer,
    > faktycznie inny. Odnajduje się dotychczasowa polisa. Ale dalej trzeba
    > podać PESEL albo VIN. Nie mam PESELA właściciela polisy. Ani VIN
    > oczywiście. Polisa może nie będzie odnawiana ze względu na zmianę

    Coś kręcisz. Jak jest polisa to jest i VIN na niej, PESEL jest potrzebny
    tylko do zniżek.
    Jeśli kupiłeś samochód, to PESEL właściciela to Twój.

    yabba

  • 14. Data: 2020-07-02 00:00:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-01 23:04, yabba wrote:

    > Coś kręcisz. Jak jest polisa to jest i VIN na niej, PESEL jest potrzebny
    > tylko do zniżek.

    Na polisie jest, ale agent go nie zna.

    > Jeśli kupiłeś samochód, to PESEL właściciela to Twój.

    Skąd ubezpieczyciel miałby znać mój PESEL?

  • 15. Data: 2020-07-02 00:19:59
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 02-07-2020 o 00:00, kk pisze:

    > Na polisie jest, ale agent go nie zna.

    Przestałem rozumieć. Kto odnalazł tę polisę? Ty czy agent? Jeśli polisa
    z VIN jest dostępna to co dalej stoi na przeszkodzie w ubezpieczeniu
    samochodu?
    Zwykle wystarczało podanie numeru rejestracyjnego, negocjacja zniżek i
    wyrażenie woli zawarcia ubezpieczenia. Przelew mógł być nawet kilka dni
    po zawarciu polisy.

    > Skąd ubezpieczyciel miałby znać mój PESEL?

    Możesz mu go podać w celu potwierdzenia zniżek.

    yabba

  • 16. Data: 2020-07-02 02:11:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-02 o 00:19, yabba pisze:

    > Możesz mu go podać w celu potwierdzenia zniżek.

    Sprzedający zgłosi ubezpieczycielowi komu i kiedy sprzedał.
    A tam jest pesel nabywcy.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-07-02 22:10:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-01 21:40, s...@g...com wrote:

> [...]
    wpisze jakies gupoty i potem problem jak cos sie stanie.

    > Tak czy siak, zdalnie sie da i nie robia problemow. Zazwyczaj, bo raz sie baba

    Ale ma wpisac cokolwiek? No nie ma VIN bo tam, gdzie sie sprawdza trzeba
    podac PESEL wlasciciela istniejacej polisy.

> [...]
    ze stawka 900pln a agent z usmiechem wystawia przedluzenie na 750.

    Ubezpieczenie Twizy kosztuje 190zł.

  • 18. Data: 2020-07-02 22:14:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-02 00:19, yabba wrote:

    > Przestałem rozumieć. Kto odnalazł tę polisę? Ty czy agent? Jeśli polisa
    > z VIN jest dostępna to co dalej stoi na przeszkodzie w ubezpieczeniu
    > samochodu?

    Polisa bez VIN.

    > Zwykle wystarczało podanie numeru rejestracyjnego, negocjacja zniżek i
    > wyrażenie woli zawarcia ubezpieczenia. Przelew mógł być nawet kilka dni
    > po zawarciu polisy.

    No ale moze wtedy nie trzeba było podawać PESEL by poznac VIN albo PESEL
    byl znany.

    > Możesz mu go podać w celu potwierdzenia zniżek.

    Ale VINu nie pozna przez moj PESEL.

  • 19. Data: 2020-07-02 22:18:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-02 02:11, RadoslawF wrote:

    > Sprzedający zgłosi ubezpieczycielowi komu i kiedy sprzedał.
    > A tam jest pesel nabywcy.

    Dwóch by musialo zglosic.

  • 20. Data: 2020-07-03 07:39:20
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 15:10:07 UTC-5 użytkownik kk napisał:

> [...]
    >
    > Ale ma wpisac cokolwiek? No nie ma VIN bo tam, gdzie sie sprawdza trzeba
    > podac PESEL wlasciciela istniejacej polisy.

    Szefie, kawy sie napij. Albo napisz o co ci chodzi. Nie masz vinu? To masz te auto
    czy nie? Jak masz i nie mozesz spisac VIN to sporo nieogarniety jestes.
    Jak nie masz to co chcesz ubezpieczac?

    jest pare stowek mniej. Cwiczone co rok. Ubezpieczalnia przysyla przypomnienie listem
    ze stawka 900pln a agent z usmiechem wystawia przedluzenie na 750.

    > Ubezpieczenie Twizy kosztuje 190zł.

    Na rower ubezpieczenia nie trzeba.

    Masz szanse, znajdziesz cos do czego ci ktos da ubezpieczenie i doplaci?