  • 11. Data: 2010-02-15 07:58:27
    Temat: Re: Statystki usterkowosci wedlug ADAC
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:7tqj2mFrotU1@mid.uni-berlin.de...
    > prosto z niemieckiej strony adac
    > http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf

    ktoś może wie jak oni robią te badania? jakaś reprezentatywna grupa aut? :)
    czy może jedne 5-letnie biorą z przebiegiem 50kkm a inne tylko 250kkm? ile
    samochodów każdego typu brało udział w badaniu?

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 12. Data: 2010-02-15 10:07:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-14 17:07, *DoQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > C1 ;-)
    > Ale tez mnie to rozbawilo, jak i cale zestawienie :)

    Rozróżnienie jest jak najbardziej zasadne, bo samochody korzystają z
    różnych serwisów.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2010-02-15 10:13:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Mirek Ptak pisze:

    > Rozróżnienie jest jak najbardziej zasadne, bo samochody korzystają z
    > różnych serwisów.

    Czyli w Toyocie niewiele robia przy przegladzie ;-)))

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-02-15 10:40:08
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf

    A Sharan i Galaxy to się podobno tylko znaczkiem różnią....

  • 15. Data: 2010-02-15 10:42:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 10:40:08 +0100, CeSaR napisał(a):

    > A Sharan i Galaxy to się podobno tylko znaczkiem różnią....

    od 2006 roku już nie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-02-15 10:48:31
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > od 2006 roku już nie

    A tu w 2005 różnica x2... 2004 i 2003 faktycznie podobnie i do doopy
    zarazem.

  • 17. Data: 2010-02-15 11:11:09
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    E klasa gorsza niż C klasa, to ciekawe :)

  • 18. Data: 2010-02-15 11:18:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 07:58:27 +0100, Lukasz wrote:

    >ktoś może wie jak oni robią te badania? jakaś reprezentatywna grupa aut? :)
    >czy może jedne 5-letnie biorą z przebiegiem 50kkm a inne tylko 250kkm? ile
    >samochodów każdego typu brało udział w badaniu?

    Z tego co zrozumialem: zrodlem sa zdarzenia w ktorych pomoc drogowa
    adac udzielila pomocy. Wybrano z nich marki ktorych rejestrowano co
    roku przynajmniej 10 tys nowych, i ktore sa na rynku co najmniej 3
    lata bez zmian wiekszych zmian.

    Oczywiscie jest mozliwe ze niektore marki sa uwazane za "konie
    robocze" i jezdza wiecej niz inne.

    Sporo z tych awarii to rozladowanie akumulatora, ale sa i
    powazniejsze. Wielu usterek nie odnotowali, bo posiadacz ich nie
    wezwal, tylko sam dojechal do warsztatu.

    Tak czy inaczej - renault lepiej nie kupowac :-)

    Dziwi mnie troche rozbieznosc wykazu seat/skoda/VW.
    Przeciez to te same silniki, powinny miec te same usterki.

    J.

  • 19. Data: 2010-02-15 11:22:12
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > prosto z niemieckiej strony adac
    > http://www1.adac.de/images/25797_tcm8-250130.pdf

    No i? Mojego nawet na tej liście nie ma, podobnie zresztą
    jak poprzedniego ;-). Wystarczy spojrzeć i na pierwszy rzut
    oka widać tendencyjność tej listy...

  • 20. Data: 2010-02-15 11:26:29
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > No i? Mojego nawet na tej liście nie ma...

    O, jednak znalezłem ;-))