  • 1. Data: 2020-07-18 13:47:52
    Temat: Stellantis
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fiat jeszcze kogos podnieca?

    Wlasnie sie laczy z Peugeotem, i powstanie holding Stellantis.

    https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/stellanti
    s-nowy-koncern-po-fuzji-koncernow-fca-i-psa/9nm03jn

    Wiele o nim chyba nie uslyszymy, bo marki beda zachowane.
    Ale Fiat bedzie teraz na dwa F :-)

    A swoja droga - co z Chryslerem?
    Z niego juz tylko marka zostala, czy cos tam w USA jeszcze produkuje ?

    J.

  • 2. Data: 2020-07-18 14:14:09
    Temat: Re: Stellantis
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie na podwórku taki jeden co dzień krzywo parkuje.
    Gabarytowo coś jak jak PF 126p.
    Ameryka się stacza :-)

    -----

  • 3. Data: 2020-07-18 14:42:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ąćęłńóśźż.
    On 18.07.2020 14:14 you wrote:

    > U mnie na podwórku taki jeden co dzień krzywo parkuje. Gabarytowo
    > coś jak jak PF 126p. Ameryka się stacza :-)

    Chrysler takich nie robi. Może to był inny na C czyli Chevy.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2020-07-18 15:28:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeden ch.. ;-)

    -----

  • 5. Data: 2020-07-18 18:39:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ąćęłńóśźż.
    On 18.07.2020 15:28 you wrote:

    > Jeden ch.. ;-) -----
    Nie jeden bo to GM.
    --
    Pete

  • 6. Data: 2020-07-20 11:09:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >U mnie na podwórku taki jeden co dzień krzywo parkuje.
    >Gabarytowo coś jak jak PF 126p.
    >Ameryka się stacza :-)

    Tfu, marki mi sie pomylily, Chevrolet, Chrysler .. jeden ch* :)

    Trudno powiedziec czy sie stacza - przejeli Daewoo, i zaczeli robic
    Chevroleta Tico :-)

    W Polsce nigdy nie byli popularni, wiec moze takie ponizenie nie ma
    wplywu na amerykanski rynek ...

    -----
    > A swoja droga - co z Chryslerem?
    > Z niego juz tylko marka zostala, czy cos tam w USA jeszcze
    > produkuje?

    J.

  • 7. Data: 2020-07-21 07:12:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-07-20 11:09, J.F. wrote:
    > Tfu, marki mi sie pomylily, Chevrolet, Chrysler .. jeden ch* :)
    >
    > Trudno powiedziec czy sie stacza  - przejeli Daewoo, i zaczeli robic
    > Chevroleta Tico

    pl.misc.samochody :)
    Tico to prehistoria :)
    Daewoo Matiz --> Chevrolet Matiz lub następca Chevrolet/Daewoo Spark -
    zależy od rynku.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak