  • 1. Data: 2020-07-18 19:05:01
    Temat: Co to za wymysl?
    Od: s...@g...com

    https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=276

    To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!

    Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.
    Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

    To jakas piramidalna bzdura!

    Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

  • 2. Data: 2020-07-18 20:18:46
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.
    > Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

    Rondo jak rondo, nic szczególnego. Są tysiące takich. Chodzi Ci o te
    pasy kierunkowe? Taka tera moda.
    Wojtek

  • 3. Data: 2020-07-18 20:38:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 18 Jul 2020 10:05:01 -0700 (PDT), s...@g...com

    > To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!

    Jest poprawne.

    > Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.

    Ależ ono jest zrobione dla odpornych co nie potrafią po nieoznaczonych
    rondach jeździć.

    > Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

    Bzdura, tylko trafił się dekiel co się pcha na kolizję jak na skrzyżowaniu
    są pojazdy z pierwszeństwem przejazdu. Na które skrzyżowanie by nie wjechał
    z takimi umiejętnościami to by doprowadził do kolizji.

    > To jakas piramidalna bzdura!

    Może dla rondoprostowaczy. :P

    > Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

    Ja też, szybko by wyszło jaki procent nie umie jeździć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2020-07-19 17:39:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:01a2b645-4ba3-4668-ba8f-2d4e05fed279o@googlegr
    oups.com>
    user pisze tak:

    > To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie
    > zaczac!

    Dlaczego ten z wewnętrznego ma linię ciągłą a mongoł z zewnętrznego
    przerywaną. Jak się bawić to się bawić. Ani to turbina ani co.

    miszcz
    https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=38

    dobrze jeszcze bym mu kablem doziemnym przyp
    https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=141

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 5. Data: 2020-07-19 19:45:35
    Od: 4...@g...com

    Może najpierw napisz co ci tam nie pasuje. Ale konkretnie a nie że wszystko.

  • 6. Data: 2020-07-20 08:14:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-18 o 19:05, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.
    > Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

    Zwykłe rondo turbinowe. Przejedź się do jakiegoś większego miasta, to
    będziesz miał ich kilka. Najbardziej popularne - w Warszawie przy
    Arkadii (obecnie Westfield, dawniej rondo Babka).

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2020-07-20 10:43:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 19 Jul 2020 16:39:35 +0100, PiteR

    > Dlaczego ten z wewnętrznego ma linię ciągłą a mongoł z zewnętrznego
    > przerywaną. Jak się bawić to się bawić.

    Serio pytasz?

    Zauważyłeś że mongoł co spowodował wypadek wjechał na skrzyżowanie z lewego
    pasa a wylądował na zewnątrznym, po czym doprowadził do kolizji? Gdyby
    wjechał jak należy, czyli na wewnętrzny pas to by do kolizji nie doszło.
    Nie mógł? Ah, no przecież nie mógł bo tam jechały pojazdy z pierwszeństwem.

    > Ani to turbina ani co.

    Normalne skrzyżowanie jakich tysiące, jak nie miliony, w kraju.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2020-07-20 13:03:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7df0tux97v4p.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Sun, 19 Jul 2020 16:39:35 +0100, PiteR

    > Serio pytasz?

    tak pytam serio

    dlaczego tu nie ma pojedynczej linii przerywanej
    https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=277

> [...]
    > z lewego pasa a wylądował na zewnątrznym, po czym doprowadził do
    > kolizji? Gdyby wjechał jak należy, czyli na wewnętrzny pas to by

    lewy i wewnętrzny tutaj to nie ten sam pas?

    Szkodowym jest nagrywający filmik. Chciał zjechać z ronda nie
    przepuścił tego z prawej.

  • 9. Data: 2020-07-20 13:21:56
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 13:03, PiteR pisze:
> [...]
    > https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=277

    > lewy i wewnętrzny tutaj to nie ten sam pas?
    >
    > Szkodowym jest nagrywający filmik. Chciał zjechać z ronda nie

    Nagrywający jedzie swoim pasem. Ten z prawej w Picasso zmienia pas ruchu
    i nie ustępuje pierwszeństwa jadącemu po tym pasie.

    yabba

  • 10. Data: 2020-07-20 13:29:07
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 08:14, Liwiusz pisze:

    > Zwykłe rondo turbinowe. Przejedź się do jakiegoś większego miasta, to
    > będziesz miał ich kilka. Najbardziej popularne - w Warszawie przy
    > Arkadii (obecnie Westfield, dawniej rondo Babka).

    To rondo przy Arkadii było lepsze przed korektą oznakowania poziomego.
    Teraz zjazd w Jana Pawła II w stronę Żoliborza jest częściowo kolizyjny.
    Wcześniej prawy pas był tylko w prawo. Teraz prawy i środkowy pas są
    prosto/w prawo. Trzeba bardzo uważać przy zjeżdżaniu ze środkowego.
    Wszystkie pozostałe zjazdy są bezkolizyjne.

    yabba