  • 1. Data: 2009-03-28 12:46:51
    Temat: Sterownik Omron SYSMAC C40K
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Witam.
    Mam w maszynie sterownik SYSMAC C40 K. Co to za wejścia lub wyjścia COM?
    Z oglądu okablowania wychodzi na to, że tam powinno wychodzić 24V do
    zasialnia czujników cewek styczników.

    Robert

  • 2. Data: 2009-03-28 12:52:37
    Temat: Re: Sterownik Omron SYSMAC C40K
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

  • 3. Data: 2009-03-28 14:21:31
    Od: "Adam C" <acanka NOSPAM @kr.onet.pl>

    > Mam w maszynie sterownik SYSMAC C40 K. Co to za wejścia lub wyjścia COM?
    > Z oglądu okablowania wychodzi na to, że tam powinno wychodzić 24V do
    > zasialnia czujników cewek styczników.

    W sterownikach COM zazwyczaj oznacza biegun wspólny dla We lub Wy .
    A czy ma tam być + czy - zależy to od budowy sterownika.
    Na stronie Omron-a powinna być dokumentacja.