  • 1. Data: 2009-01-30 19:23:27
    Temat: Sterownik z IO analogowymi
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Witam, mam do zrobienia pewien projekt wymagający pomiaru kilku wartości
    analogowych z czujników (PT100, sygnał 0..10V lub 4..20mA do wyboru) oraz
    wyjścia analogowe 0..10V lub 4..20mA też narazie do wyboru. Do zrobienia
    prosta automatyka. Szukam jakiegoś dobrego/taniego rozwiązania na sterowniku
    programowalnym, jaki proponujecie? Chodzi o kilka wyjsc i wejsc analogowych
    powiedzmy 4 we 4 wy.

  • 2. Data: 2009-01-30 20:24:21
    Temat: Re: Sterownik z IO analogowymi
    Od: "Roman Filipecki" <R...@p...fm>

    Zainteresuj się marką Fatek www.multiprojekt.pl

    RomanF

  • 3. Data: 2009-01-31 00:26:54
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Roman Filipecki pisze:

    > Zainteresuj się marką Fatek www.multiprojekt.pl

    :-o Znowu jakiś dziki sklep internetowy bez podanych cen?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-01-31 18:26:56
    Od: "Roman Filipecki" <R...@p...fm>

    Nie to nie sklep internetowy ale spora firma. Owszem cen nie podają ale
    jeśli chcesz możesz dostać od nich cennik. Ja mam cennik sprzed kilku
    miesięcy. Ceny w USD są stabilne. Sprzęt godny polecenia.

    Roman F

  • 5. Data: 2009-02-02 08:35:39
    Od: Piotrek SP5FCI <s...@p...onet.pl>

    Fox pisze:
> [...]
    > zrobienia prosta automatyka. Szukam jakiegoś dobrego/taniego rozwiązania
    > na sterowniku programowalnym, jaki proponujecie? Chodzi o kilka wyjsc i

    sterownik FX z JCI, dobra cena jakość bardzo dobra

    --
    Piotrek SP5FCI

  • 6. Data: 2009-02-02 09:15:27
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    On 31 Sty, 19:26, "Roman Filipecki" <R...@p...fm> wrote:
    > Nie to nie sklep internetowy ale spora firma. Owszem cen nie podają ale
    > jeśli chcesz możesz dostać od nich cennik. Ja mam cennik sprzed kilku
    > miesięcy. Ceny w USD są stabilne. Sprzęt godny polecenia.
    nie taka spora...brakuje im sklepu internetowego z cenami i
    możliwością kupna w 2min bez ruszania tyłka do marketu...

  • 7. Data: 2009-02-02 15:15:37
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    >nie taka spora...brakuje im sklepu internetowego z cenami i
    >możliwością kupna w 2min bez ruszania tyłka do marketu...

    Mam cennik i nie jest źle. Zresztą szkolenie, oprogramowanie itp wszystko za
    darmo!

  • 8. Data: 2009-02-21 20:04:38
    Od: Irek <1...@1...pl>

    > :-o Znowu jakiś dziki sklep internetowy bez podanych cen?

    Pamiętam, że ceny były atrakcyjne, a urzšdzenia całkiem niezłe. Może
    warto jeśli potrzebujesz coś z _przemysłu_
    Miłego Adamie.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2009-02-21 20:15:39
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Irek pisze:

    > Pamiętam, że ceny były atrakcyjne, a urzšdzenia całkiem niezłe. Może
    > warto jeśli potrzebujesz coś z _przemysłu_

    Jeżeli nie ma podanych cen, przycisku "Kup" itp. drobiazgów
    określających normalny sklep internetowy - to sprzedawca z miejsca traci
    część klientów. Myślę, że znaczną część - pozostają albo firmy, albo
    jednostki upierdliwe, którym zechce się zabłagać o cennik. Ja wolę ten
    sam element znaleźć w 10 innych miejscach w Internecie zamiast tak się
    dopraszać o ceny.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-02-21 20:39:56
    Od: Irek <1...@1...pl>

> [...]
    > jednostki upierdliwe, którym zechce się zabłagać o cennik. Ja wolę ten
    > sam element znaleźć w 10 innych miejscach w Internecie zamiast tak się

    Widzisz, przemysłówka rzšdzi się trochę innymi prawami. Przeważnie każdy
    klient ma swoje rabaty.
    Fakt natomiast niezaprzeczalny - nie da się kupić jak nie znasz ceny :)

    Miłego
    Irek.N.