  • 11. Data: 2009-03-04 00:07:24
    Temat: Re: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nokia pcha symbiana do zabawek za 500zł to ilosciowo wygrywa. Nie widze
    > nic dziwnego w tym. Tak czy siak ten Ipooo taki zly a wszystcy z HTC i
    > MS go nasladuja dziwne co

    Ani w moim HTC ani w SE (tylko z nazwy, bo też HTC go zrobiło) nie ma
    nawet śladu tego gówna i na pewno nie będzie.

    Szadzik

  • 12. Data: 2009-03-04 06:58:27
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    A Nokia _tradycyjnie_ liderem ]:-D

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 13. Data: 2009-03-04 07:42:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Mar 2009 22:36:07 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >Nokia pcha symbiana do zabawek za 500zł to ilosciowo wygrywa. Nie widze
    >nic dziwnego w tym. Tak czy siak ten Ipooo taki zly a wszystcy z HTC i
    >MS go nasladuja dziwne co

    I likwiduja MMS w swoich zabawkach ? :-)

    A nie uwazasz ze w ogolnosci to Apple nasladuje HTC i MS ?

    J.

  • 14. Data: 2009-03-04 07:48:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Mar 2009 14:49:37 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Drogo, kiepski ?

    Wady byly juz wielokrotnie wymieniane i musisz przyznac ze jest ich
    troche.

    >Dajesz sie lapac na kit od Billa to dopiero marketing.
    >Zawsze wiedzialem ze FUD ze strony Microsoftu to jedyna dzialajaca rzecz

    No wiesz, byly czasy gdy do wyboru bylo jedynie:
    -Symbian,
    -WM,
    -nie miec "smartphona"

    I co wynika z praktyki uzytkownikow ? System Billa byl zly ?

    J.

  • 15. Data: 2009-03-04 08:07:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak oczywisciem rozumiem ze zazdroscisz twoj HTC za 3kzl nie budzi
    > spojrzen zazdrosci hehehheeh

    Ty to głupi jesteś chyba, bo po pierwsze kosztował 499zła AM, po drugie
    jebie mnie to jak sanki w lecie czy ktoś zazdrości czy nie.

  • 16. Data: 2009-03-04 08:11:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.03.2009 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Wady byly juz wielokrotnie wymieniane i musisz przyznac ze jest ich
    > troche.

    Ale imo istotniejszy dla kupującego jest bilans zalet/wad niż same wady
    nie uważasz? A zalet też jest trochę.

    > No wiesz, byly czasy gdy do wyboru bylo jedynie:
    > -Symbian,
    > -WM,
    > -nie miec "smartphona"

    A ile Ty masz lat że takie głupoty piszesz? A np o treo 270 to kiedykolwiek
    słyszałeś?

    > I co wynika z praktyki uzytkownikow ? System Billa byl zly ?

    Imo jest. Nie potrafisz wymienić wad WM? No wybacz.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 17. Data: 2009-03-04 08:13:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 08:11:50 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Ale imo istotniejszy dla kupującego jest bilans zalet/wad niż same wady
    > nie uważasz? A zalet też jest trochę.

    Dla 87% gospodyń z gdańska najważniejsze było, że jest przecudnej urody
    oraz tabun ziewnikarzy w środkach masowego rażenia zgodnie twierdził, że to
    przełomowe epokowe wydarzenie. Co prawda ziewnikarze nie napisali, że w
    marketingu, ale za to im nie już płacono.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 18. Data: 2009-03-04 09:37:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

> [...]
    > przełomowe epokowe wydarzenie. Co prawda ziewnikarze nie napisali, że w
    > marketingu, ale za to im nie już płacono.

    Waldek, ale Ty już nie pisz o prawdzie, bo znowu wyjdzie że Twoja to ta
    trzecia.

    Wzornictwo przemysłowe chyba coś jeszcze znaczy dla produktów - masz na
    ten temat inne zdanie? I w bilansie zalet/wad może być dla kupującej
    jednostki istotniejsze niż np wysyłanie po bt dzwonka.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 19. Data: 2009-03-04 10:32:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 09:37:14 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Wzornictwo przemysłowe chyba coś jeszcze znaczy dla produktów - masz na
    > ten temat inne zdanie? I w bilansie zalet/wad może być dla kupującej
    > jednostki istotniejsze niż np wysyłanie po bt dzwonka.

    True. Ale nie wystarczy zapakować prostą Nokię z symbianem w przecudnej
    urody obudowę i dać przecudnej urody międzymordzie - trzeba jeszcze mieć
    pod ręką kościół wyznawców jedynego Stiva który będzie głosił prawdę
    objawioną.

  • 20. Data: 2009-03-04 15:37:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > A ile Ty masz lat że takie głupoty piszesz? A np o treo 270 to
    > kiedykolwiek
    > słyszałeś?

    > Imo jest. Nie potrafisz wymienić wad WM? No wybacz.

    Wady ma.

    Ale najwyrazniej klienci wola WM niz PalmOS.
    I chyba nawet niz Symbiana.

    J.