  • 1. Data: 2011-04-18 23:15:57
    Temat: Swiatla do jazdy dziennej wewnatrz
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    Czy montował ktoś takie światła wewnątrz pojazdu?
    Czy takiego umieszczenia zabrania jakiś przepis?

    --
    ETkarczy

  • 2. Data: 2011-04-18 23:18:44
    Temat: Re: Swiatla do jazdy dziennej wewnatrz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Apr 2011 21:15:57 +0000 osobnik zwany ETkarczy
    wystukał:

    > Czy montował ktoś takie światła wewnątrz pojazdu?

    znaczy chcesz sobie na gazetę poświecić? ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-04-18 23:38:06
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    masti napisał(a):

    > Dnia pięknego Mon, 18 Apr 2011 21:15:57 +0000 osobnik zwany ETkarczy
    > wystukał:

    > znaczy chcesz sobie na gazetę poświecić? ;)

    Nie, serio pytam :)
    Nie chce mi się riezać zderzaka, a wypalanie 2x55W z przodu + cośtam z
    tyłu w słoneczny dzień, też mi się nie podoba. Nie dbam czy to będzie
    miało stajla, czy nie :)

    --
    ETkarczy

  • 4. Data: 2011-04-18 23:53:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ETkarczy

    > Nie, serio pytam :)
    > Nie chce mi się riezać zderzaka, a wypalanie 2x55W z przodu + cośtam z
    > tyłu w słoneczny dzień, też mi się nie podoba. Nie dbam czy to będzie
    > miało stajla, czy nie :)

    Doskonały pomysł, na Twoim miejscu poszedłbym dalej i zamontował sobie te
    światła na czole. Dzięki temu będziesz miał dzienne w każdym aucie do
    którego wsiądziesz! Prawda, że proste? A jakie praktyczne. I kreatywne!!!

  • 5. Data: 2011-04-18 23:59:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-18 23:15, ETkarczy pisze:
    > Czy montował ktoś takie światła wewnątrz pojazdu?
    > Czy takiego umieszczenia zabrania jakiś przepis?
    Wprost nie zabrania, ale za to nakazuje gdzie takie światła mają się
    znajdować, np http://oxford-tinting.co.uk/Xeny/DRLmontaz.jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-04-19 00:04:56
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 23:53, to pisze:
> [...]
    > światła na czole. Dzięki temu będziesz miał dzienne w każdym aucie do
    > którego wsiądziesz! Prawda, że proste? A jakie praktyczne. I kreatywne!!!

    Do tego będzie miał "światła skrętne" i błyskawiczne samopoziomowanie
    oraz doświetlanie zakrętów ;) cóż za wynalazek!!

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-04-19 00:15:05
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    to napisał(a):

> [...]
    > sobie te światła na czole. Dzięki temu będziesz miał dzienne w
    > każdym aucie do którego wsiądziesz! Prawda, że proste? A jakie

    Nie spełnia założeń :-/

    --
    ETkarczy

  • 8. Data: 2011-04-19 00:15:06
    Od: ETkarczy <e...@g...pl.invalid>

    BartekK napisał(a):

    > Wprost nie zabrania, ale za to nakazuje gdzie takie światła mają się
    > znajdować, np http://oxford-tinting.co.uk/Xeny/DRLmontaz.jpg

    no tak właśnie. Wynika z tego, że światła mogą znajdować się w kabinie.
    Dolna krawędź szyby, (a często i cała szyba) jest zazwyczaj poniżej
    150cm, te 40 cm też łatwo zachować.

    --
    ETkarczy

  • 9. Data: 2011-04-19 00:41:10
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 18 Kwi, 23:15, ETkarczy <e...@g...pl.invalid> wrote:

    > Czy takiego umieszczenia zabrania jakiś przepis?

    Nie, ale nakazuje, by to było z PRZODU pojazdu - więc możliwe jest
    chyba jedynie jeżeli jeździsz jakimś dostawczakiem.

  • 10. Data: 2011-04-19 00:53:02
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laisar" napisał
    > Nie, ale nakazuje, by to było z PRZODU pojazdu - więc możliwe jest
    > chyba jedynie jeżeli jeździsz jakimś dostawczakiem.

    zgodnie z tym co mówisz kaczor donald (znaczy stary fiat multipla) ze swoimi
    lampkami w podszybiu nie powinien być dopuszczony do ruchu