  • 1. Data: 2021-03-01 15:23:59
    Temat: Szary wydruk z atramentówki
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    HP PSC 1210. Długo stała nieużywana. Udrożniłem atrament, wydrukowałem
    kawałek jakiegoś tekstu. Wydruk idealny. Coś mnie podkusiło i postanowiłem
    dolać atramentu. Przelałem kartridż, przestał drukować.Odessałem trochę
    atramentu dedykowana ssawką i drukuje, ale na szaro. Wydruk jest równy,
    ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale szary. Co mogę jeszcze
    zrobić, aby to naprawić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-03-01 16:47:22
    Temat: Re: Szary wydruk z atramentówki
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 01.03.2021 o 15:23, Kamil pisze:
> [...]
    > szaro. Wydruk jest równy, ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale
    > szary. Co mogę jeszcze zrobić, aby to naprawić?

    W dzisiejszych czasach używanie drukarki na kardridże nie ma sensu.
    Są teraz drukarki ze zbiornikami na tusz nalewany z butelek. Butelka
    oryginalnego tuszu kosztuje grosze i wystarcza na kilka lat. Cała taka
    drukarka (albo drukarko-skaner) z kompletem tuszy w butelkach kosztuje
    tyle, co jeden komplet kartridży do drukarki kartridżowej, która
    wystarcza na 50 razy mniej stron.

  • 3. Data: 2021-03-01 16:52:09
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał:

    > W dzisiejszych czasach używanie drukarki na kardridże nie ma sensu.

    Twój wpis jest bez sensu. Ja pytam o np. Fiata, a Ty piszesz - używanie
    Fiata jest bez sensu. Kup Mercedesa. Daj sobie siana z takimi "poradami".

    Pzdr

  • 4. Data: 2021-03-01 17:03:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 1.03.2021 o 15:23, Kamil napisał:

> [...]
    > atramentu dedykowana ssawką i drukuje, ale na szaro. Wydruk jest równy,
    > ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale szary. Co mogę jeszcze

    Wymienić kartridż na nowy, nie płacząc przy tym, bo się atrament
    rozwodni. I nie dziadować na przyszłość z dolewkami, tylko wymieniać
    kartridże na nówki sztuki nieśmigane.

  • 5. Data: 2021-03-01 17:13:17
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "collie" napisał:

    Wymienić kartridż na nowy, nie płacząc przy tym, bo się atrament
    rozwodni. I nie dziadować na przyszłość z dolewkami, tylko wymieniać
    kartridże na nówki sztuki nieśmigane.

    A Ty znów swoje. Wiesz ile kosztuje oryginalna nówka? Popełniłem błąd i
    szukam przyczyny. Znasz ja może? Kupić nowy wkład potrafię sam bez Twoich
    "porad".

    Pzdr

  • 6. Data: 2021-03-01 17:28:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-01 o 17:13, Kamil pisze:

> [...]
    >
    > A Ty znów swoje. Wiesz ile kosztuje oryginalna nówka? Popełniłem błąd i
    > szukam przyczyny. Znasz ja może? Kupić nowy wkład potrafię sam bez

    Popełniłeś błąd w wyborze drukarki.
    Zmień ją lub płać i nie płacz publicznie że drogo bo wstyd.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2021-03-01 17:49:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 1.03.2021 o 17:13, Kamil napisał:

> [...]
    >
    > A Ty znów swoje. Wiesz ile kosztuje oryginalna nówka? Popełniłem błąd i
    > szukam przyczyny. Znasz ja może? Kupić nowy wkład potrafię sam bez Twoich

    Wypierdalaj, dziadu jeden i weź się za jakąś robotę, miast tu dupę
    zawracać i płakać, że oczywiste rozwiązanie za drogie dla Ciebie.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi
    (ks. Benedykt Chmielowski)

  • 8. Data: 2021-03-01 17:55:42
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Popełniłeś błąd w wyborze drukarki.
    > Zmień ją lub płać i nie płacz publicznie że drogo bo wstyd.

    Ale mądrości napisałeś. Śmiać się, czy płakać?

    Pzdr

  • 9. Data: 2021-03-01 17:57:08
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "collie" napisał:

    > Wypierdalaj, dziadu jeden i weź się za jakąś robotę, miast tu dupę
    > zawracać i płakać, że oczywiste rozwiązanie za drogie dla Ciebie.

    Kuzyn Lempartowej? Wysoka "kultura".

    Bzpzdr

  • 10. Data: 2021-03-01 18:06:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Mar 2021 15:23:59 +0100, Kamil napisał(a):

    > Co mogę jeszcze
    > zrobić, aby to naprawić?

    IMO nic sensownego. No, można zadrukować gęsto parę kartek, może się
    przegryzie :) Z doświadczenia z drukarami HP wiem że tusze zamienniki
    nie dają czerni i tyle. Sam mam 1200 i z bólem serca kupuję oryginały
    choć przeterminowane żeby taniej. Przynajmniej jest kolor i czerń i tusz
    nie zasycha w dyszach.
    --
    Jacek
    -I hate haters-