  • 11. Data: 2021-03-01 18:06:35
    Temat: Re: Szary wydruk z atramentówki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Mar 2021 15:23:59 +0100, Kamil napisał(a):

    > Co mogę jeszcze
    > zrobić, aby to naprawić?

    IMO nic sensownego. No, można zadrukować gęsto parę kartek, może się
    przegryzie :) Z doświadczenia z drukarami HP wiem że tusze zamienniki
    nie dają czerni i tyle. Sam mam 1210 i z bólem serca kupuję oryginały
    choć przeterminowane żeby taniej. Przynajmniej jest kolor i czerń i tusz
    nie zasycha w dyszach.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2021-03-01 18:58:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 01.03.2021 15:23, Kamil wrote:
    > Witam
    >
    > HP PSC 1210. Długo stała nieużywana. Udrożniłem atrament, wydrukowałem
    > kawałek jakiegoś tekstu. Wydruk idealny. Coś mnie podkusiło i
    > postanowiłem dolać atramentu. Przelałem kartridż, przestał
    > drukować.Odessałem trochę atramentu dedykowana ssawką i drukuje, ale na
    > szaro. Wydruk jest równy, ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale
    > szary. Co mogę jeszcze zrobić, aby to naprawić?
    >
    > Pozdrawiam

    Wlałeś jakiś trefny atrament. Czy na pewno był czarny i na pewno do tej
    drukarki? Teraz chyba masz dwa wyjścia. Pogodzić się z tym, drukować i
    zaczekać, aż ten atrament się zużyje i zalać właściwy, albo wymienić
    kartridż. Nie wiem, jaka jest jakość zamienników, zapewne są lepsze i
    gorsze, musisz poszukać opinii.

  • 13. Data: 2021-03-01 19:04:12
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > nie dają czerni i tyle. Sam mam 1210 i z bólem serca kupuję oryginały
    > choć przeterminowane żeby taniej. Przynajmniej jest kolor i czerń i tusz

    To ciekawe, nigdy nie miałem do czynienia z atramentówkami HP, miałem
    kilka Canonów i nigdy nie było problemu z czarnymi zamiennikami. Czy
    mają jakiś zasadniczo różny inny skład chemiczny?

  • 14. Data: 2021-03-01 19:09:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 01.03.2021 o 16:52, Kamil pisze:

    > Twój wpis jest bez sensu. Ja pytam o np. Fiata, a Ty piszesz - używanie
    > Fiata jest bez sensu. Kup Mercedesa. Daj sobie siana z takimi "poradami".

    W dzisiejszych czasach za 25 zł miesięcznie każdy może mieć pakiet
    nielimotowanych rozmów przez komórkę, SMSów, MMSów i GB internetu. Są
    cały czas ludzie, którzy uparcie nie włączą pakietu i płacą za każdą
    rozmowę, jak za dawnych lat i dzwoniąc do rodziny szczypią się "muszę
    kończyć, bo dzwonię z komórki". Można? Można.

  • 15. Data: 2021-03-01 19:14:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Mar 2021 19:04:12 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Czy
    > mają jakiś zasadniczo różny inny skład chemiczny?

    Nie mam pojęcia :) Mogło mi się nie trafić. Wypróbowałem w różnych
    drukarach HP z kilkanaście napełnianych zamiennikami kartridży i albo
    nie działały wszystkie dysze albo druk szary albo zasychały. Teraz jak
    wspomniałem, kupuję przeterminowane oryginały i mam spokój. Co wetknę,
    działa.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 16. Data: 2021-03-01 19:49:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.03.2021 o 16:47, Poldek pisze:

    > W dzisiejszych czasach używanie drukarki na kardridże nie ma sensu.
    > Są teraz drukarki ze zbiornikami na tusz nalewany z butelek. Butelka
    > oryginalnego tuszu kosztuje grosze i wystarcza na kilka lat. Cała taka
    > drukarka (albo drukarko-skaner) z kompletem tuszy w butelkach kosztuje
    > tyle, co jeden komplet kartridży do drukarki kartridżowej, która
    > wystarcza na 50 razy mniej stron.

    drukuję 100 stron na rok. mam 25 letnią drukarkę która raz na jakiś czas
    zasycha, ale w 15 min mam to ogarnięte. był moment, gdy zapragnąłem
    "kombajna", takiego jak używam w pracy. co z tego, jak najtańszy podobny
    kosztuje 750zł? Będę drukował strony najdroższe w całym moim życiu?
    Pierdziele. za darmo, za parę minut czyszczenia cardriga, zostanę ze
    strą drukarką

    ToMasz

  • 17. Data: 2021-03-01 19:57:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.03.2021 o 19:09, Poldek pisze:

> [...]
    > rozmowę, jak za dawnych lat i dzwoniąc do rodziny szczypią się "muszę
    > kończyć, bo dzwonię z komórki". Można? Można.

    rozmowy w aero2 są po 10 groszy. jeśli tylko gadasz (seniorzy) to za
    25zł masz 250minut. Wygadasz? jak jesteś gadatliwy - to tak. ale wielu
    ludzi nie wygaduje. Mnie spokojnie wystarcza pakiet 300 minut w virgine.
    a teraz popatrz. "nas" jest 4rech. abo po 25zł, razy 4, to 100zł. abo
    9zł x4 to 36zł. różnica to prawie 8 stów na rok. Dodaj jeszcze to siamto
    owamto, i kosztów stałych masz wypłatę, zamiast 600zł. Wielu ludzi
    zamiast dużo zarabiać i korzystać z tego, _musi_ dużo zarabiać, bo nie
    potrafi rozmów telefonicznych i innych zachcianek leciutko ograniczyć.
    to ich sprawa. ale kulturalnie lecz stanowczo proszę, nie nabijaj się z
    ludzi, którzy oszczędzają bo chcą, a nie muszą.
    ToMasz

  • 18. Data: 2021-03-01 21:07:59
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-01 o 17:55, Kamil pisze:

    > Ale mądrości napisałeś. Śmiać się, czy płakać?

    Sporo osób się nad tym zastanawia. Śmiać się z ciebie
    czy płakać nad tobą.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2021-03-01 21:56:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-01 o 19:04, Uncle Pete pisze:

    > To ciekawe, nigdy nie miałem do czynienia z atramentówkami HP, miałem
    > kilka Canonów i nigdy nie było problemu z czarnymi zamiennikami. Czy
    > mają jakiś zasadniczo różny inny skład chemiczny?

    A czy Canon przypadkiem, tak jak Epson, nie pracuje w technologii piezo?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2021-03-02 00:35:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-01 o 17:49, collie pisze:

    > Wypierdalaj, dziadu jeden i weź się za jakąś robotę, miast tu dupę
    > zawracać i płakać, że oczywiste rozwiązanie za drogie dla Ciebie.

    :-)

    --
    animka