  • 1. Data: 2010-02-16 01:07:17
    Temat: allegro
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    witam,

    noc, następny post :) siedze i grzebie po allegro:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114102
    54

    -co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się
    nie dać zarejestrować?

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114977
    25
    -czy takie coś to wymaga jakiejś naprawy czy można zderzak założyć
    i z pogiętymi panelami jeździć ? auto powinno być ok ? czujniki
    poduszek i radary tempomatu i tego "pre safe" czy jak to sie w VW nazywa.

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-16 01:39:02
    Temat: Re: allegro
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-16 01:07, Michał pisze:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114102
    54

    > -co tu jest nie tak ze na częsci ? tz jak auta może się
    > nie dać zarejestrować?

    Polska , Poznań (woj. wielkopolskie),
    tel.: +48 787 ...

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114977
    25

    Szmelcwagen.

  • 3. Data: 2010-02-16 01:52:56
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Filip KK <n...@n...pl> napisał(a):

    > Polska , Poznań (woj. wielkopolskie),
    > tel.: +48 787 ...

    > Szmelcwagen.

    Dlaczego szmelcwagen ? jak to szło.. Fiatów, Francuzów i Folkswagenów się nie
    kupuje ?

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-02-16 02:09:35
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Michał pisze:

    > Dlaczego szmelcwagen ? jak to szło.. Fiatów, Francuzów i Folkswagenów się nie
    > kupuje ?

    ..debila od PS2/3 pytasz? Zartujesz?! ..przeciez on nawet prawka nie ma :)

    pzdr
    A.

  • 5. Data: 2010-02-16 02:14:40
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Michał pisze:

> [...]

    ..szukaja jelenia.

    A.

  • 6. Data: 2010-02-16 02:19:26
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ...szukaja jelenia.

    a na czym to polega ? auto miało 2 właścicieli i jeden sprzedał czy jak ?

    pozdrawiam!

  • 7. Data: 2010-02-16 02:20:23
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > i z pogiętymi panelami jeździć ? auto powinno być ok ? czujniki
    > poduszek i radary tempomatu i tego "pre safe" czy jak to sie w VW nazywa.

    ..takie cos jest podciagane widac po lewym przednim blotniku), ma na
    sztuke zalozona lampe (gdzie oryginal na pewno ulegl dezintegracji przy
    tym uderzeniu) i z jakiegos powodu gosc nie daje fotki silnika/pasa
    przedniego gdzie cos wiecej byloby widac o uszkodzeniach (choc i tak nie
    wszystko).
    ..czy mozna z pogietymi panelami jezdzic?! ..ty sie lepiej spytaj, czy
    to w ogole odpala i trzyma sie prosto drogi :) Nikt ci tu nie odpowie na
    te pytania przy tym kombinowanym autku..musisz jechac na miejsce i
    najlepiej - zglosic sie do ASO tej marki skoro nie znasz sie na autkach.
    Pamietaj..ze im nowsze autko, to nie tylko ryzyko uszkodzenia blach/el.
    silnika..ale i elektroniki (a to juz nie jest takie hop-siup niestety)..

    pzdr
    A.

  • 8. Data: 2010-02-16 02:22:11
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Michał pisze:

    > a na czym to polega ? auto miało 2 właścicieli i jeden sprzedał czy jak ?

    ..popatrz sobie po ile stoja te roczniki. :) Najlepiej z fotkami (a nie
    fotkami z netu..jak ten..heh).

    pzdr
    A.

  • 9. Data: 2010-02-16 03:07:47
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Pamietaj..ze im nowsze autko, to nie tylko ryzyko uszkodzenia blach/el.
    > silnika..ale i elektroniki (a to juz nie jest takie hop-siup niestety)..

    Wow czyli zgniotło do miejsca gdzie popękane panele są ?
    (jakaś żywica, włókno szklane czy coś to jest).
    I ktoś już prostował auto ? &#8211; a poduszki wciąż mogły nie wypalić ? to nie
    takiego nie chce ;) (zmniejsza to wytrzymałość bardzo jak bym w drzewo nim
    trafił ?)

    Na razie nie kupuje tylko "się rozglądam" jak wyglądają okazje i czy się nie
    da czegoś kupić "na próbę" żeby zobaczyć czym to jest - a jak już kupie to
    wiadomo że zostawię, bo jak jeździ to jeździ a czasu szkoda na szukanie (za
    dnia) ;) &#8211; chyba że mi się odwidzi i vel sarisa po prostu kupie.

    A takie coś: (najtańsze co było w całości):
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C111656
    56

    i takie (najtańsze z sensem) - ale porysowane cały bok (takei coś trzeba
    robić ?, czy może auto krzywe się okaże ;) ):
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112448
    06

    coś tu jest nie tak na pierwszy rzut oka ? czy takie auta "można kupować" ?

    pozdrawiam!

  • 10. Data: 2010-02-16 08:29:41
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Michał pisze:

    > Wow czyli zgniotło do miejsca gdzie popękane panele są ?

    ..powiem tak: na "obcierke" parkingowa toto nie wyglada ale.. zawsze
    mozna sie ludzic ;) Radzilbym jednak obejrzec to autko w realu,
    najlepiej z mechanikiem..i dopiero wowczas prawdy sie dowiesz (..badz
    nie ;) )

    > I ktoś już prostował auto ?

    .._wyglada_ mi to na troszke podciagane aczkolwiek.. wrozka nie jestem -
    to tylko fotki :) Trzeba by obejrzec w realu i zweryfikowac..

    > a poduszki wciąż mogły nie wypalić ?

    ..mogly, mogly. Ogladalem juz autka, gdzie silnik praktycznie wszedl
    przez sciane grodziowa do kabiny a..poduszki nie wypalily. Ale..to
    margines - zwykle odpalaja :)

    > takiego nie chce ;) (zmniejsza to wytrzymałość bardzo jak bym w drzewo nim
    > trafił ?)

    ..to Ci tylko szklana kula odpowie :) Zalezy od stopnia pierwotnego
    uszkodzenia i jego naprawy..

    > Na razie nie kupuje tylko "się rozglądam" jak wyglądają okazje

    ..nie ma czegos takiego jak "okazja". Zwlaszcza gdy nie bardzo
    orientujesz sie w tych tematach..

> [...]
    > dnia) ;) &#8211; chyba że mi się odwidzi i vel sarisa po prostu kupie.

    ..no nie wiem, czy kupno "na probe" uszkodzonego auta to dobry pomysl
    ale..probowac mozesz :)

    > A takie coś: (najtańsze co było w całości):
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C111656
    56

    ..."takie cos" trzeba by wziac do ASO i sprawdzic. I kazde inne autko
    rowniez. No chyba, ze lubisz niespodzianki badz wierzysz we wlasne
    szczescie :)

    > i takie (najtańsze z sensem) - ale porysowane cały bok (takei coś trzeba
    > robić ?,czy może auto krzywe się okaże ;) ):
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112448
    06

    ..jezeli to tylko kwestia "porysowania"..to jak najbardziej mozna :)
    (wystarczy tylko zabezpieczyc przed korozja ew. ubytki lakieru). Ale to
    "porysowanie" rownie dobrze moglo byc mocniejsze (np mogl uderzyc bokiem
    kol o kraweznik tudziez moglo dostac uderzenie po przednim/tylnym kole
    itp itd) - zalezy co spowodowalo owo "porysowanie :)

    > coś tu jest nie tak na pierwszy rzut oka ?

    ..tak na pierwszy rzut oka..to nie moge zrozumiec czemu nie majac o
    autkach pojecia rozgladasz sie za uszkodzonym pojazdem. Nie chce byc
    zlym prorokiem ale.. mozesz wtopic.

    czy takie auta "można kupować" ?

    ..oczywiscie ze mozna ..to twoje pieniadze :) Delikatnie tylko
    chcialbym zwrocic uwage, ze kupno nieuszkodzonego autka w dobrym stanie
    czesto jest wyzwaniem dla kogos kto slabo sie na tym zna a Ty szukasz
    uszkodzonych..

    pzdr
    A.