  • 21. Data: 2009-01-01 15:34:43
    Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-01 15:43:05 +0100, "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> said:

    > To po chuj się udzielasz w tej dyskusji Drogi Matole?

    Napiszę tak, abyś łatwiej przyswoił: spierdalaj kmiocie. PLONK!

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-01-01 15:53:58
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Napiszę tak, abyś łatwiej przyswoił: spierdalaj kmiocie. PLONK!

    Wsadź se w dupe swojego plonka. Wpierdalsz się w wątek. Bronisz jakiegoś
    jebanego niedouka, który zamiast przyjąć uwagę o tym, że nie umie sklecić
    prostego zdania, wdaje się w idiotyczne dyskusje. Próbuje pierdolić o
    dysleksji-pizdeksji, o której nie ma zielonego pojęcia. Ty zresztą też. Więc sam
    spierdalaj durny jebany matole. I jak jesteś równie niedouczony jak kolega od
    wątku, to zamiast próbować dyskredytować ludzi wykształconych, zajmij się kurwa
    swoim jebanym wykształceniem. A jeśli nie masz do tego chęci, inteligencji,
    czasu czy jeszcze tam czego, to może nie pisz publicznie bzdur - są dla was
    czaty, skype - tam nie trzeba pisać, i inne blogi czy chuj wie co tam jeszcze.
    Reasumując: wypierdlaj sam!!! Żegnam.

    --
    McGregor

  • 23. Data: 2009-01-01 17:41:15
    Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    McGregor pisze:
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wsadź se w dupe swojego plonka.

    Troche po czasie ale swieta, swieta... Rozge dostales czy jak? Ktos Ci
    musi niezle grac na nerwach...

    http://e-mp3s.eu/mikolaj/ :D

    Wyluzuj ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 24. Data: 2009-01-01 17:55:51
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Troche po czasie ale swieta, swieta... Rozge dostales czy jak? Ktos Ci musi
> [...]

    OK. Masz rację. Jak zwykle niepotrzebnie się wkurwiam. Dzięki.

    --
    McGregor

  • 25. Data: 2009-01-01 18:46:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Marcin pisze:

    > Założyciel wątku jest po prostu patentowanym leniem. "Rybaką" napisał źle,

    i "wętek" ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2009-01-01 20:54:09
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > i "wętek" ;)

    Ja nie wnikam, co napisał oprócz rybaków źle. Podałem przykład zasady, którą
    raz zastosował, raz nie. Trzeba być kretynem, by nie widziec, że "rybakom"
    oraz "motocyklistom" to ta sama osoba liczby mnogiej i powinno się
    zastosować tą samą końcówkę. I tego żadna "dys ..." nie tłumaczy. Chyba, że
    "brak mózgu" - wtedy tak, jest wytłumaczenie.

  • 27. Data: 2009-01-01 20:54:29
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 15:43, McGregor napisał (a)::
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To po chuj się udzielasz w tej dyskusji Drogi Matole?

    Po chuj to bocian w wodzie stoi.
    Statystykę do autoMikołaja nabijasz?

    --
    MiT

  • 28. Data: 2009-01-01 20:55:33
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 16:53, McGregor napisał (a)::
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wsadź se w dupe swojego plonka.
    Nie sądź wszystkich według siebie.

    --
    MiT

  • 29. Data: 2009-01-01 20:59:07
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > mnogiej i powinno się zastosować tą samą końcówkę. I tego żadna "dys
    > ..." nie tłumaczy. Chyba, że "brak mózgu" - wtedy tak, jest

    Podepnę się tu, choć mógłbym gdziekolwiek w tym ''wontku''.
    CZY TO SIĘ DZIEJE NAPRAWDĘ co tu czytam czy to tylko złudzenie?
    Diobeu

  • 30. Data: 2009-01-01 21:05:07
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-01-01 16:34, de Fresz napisał (a)::

    > Napiszę tak, abyś łatwiej przyswoił: spierdalaj kmiocie. PLONK!

    Jakie spierdalaj? Sam Spierdalaj z tym bufetem bo mi tapicerkę zapaćkasz.

    Ale macie sposób na leczenie noworocznego kaca. Lepszy od rosołku mamusi.

    --
    MiT

Starsze wątki