  • 1. Data: 2023-02-19 14:16:39
    Temat: Sztuczne zwierzęta
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    To poszło bardzo do przodu.
    https://youtu.be/mzS3YPLJNnE

    --
    WM

  • 2. Data: 2023-02-19 15:45:08
    Temat: Re: Sztuczne zwierzęta
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 19 lutego 2023 o 14:17:30 UTC+1 WM napisał(a):
    > To poszło bardzo do przodu.
    > https://youtu.be/mzS3YPLJNnE
    >
    > --
    > WM
    Nie liczy się bo Chińczycy nie dadzą rady ich zjeść.

  • 3. Data: 2023-02-19 15:59:56
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Nie liczy się bo Chińczycy nie dadzą rady ich zjeść.

    Nie muszą ich jeść, wystarczy że zapakują je w balon. ;)

    WM

  • 4. Data: 2023-02-19 17:39:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 19 lutego 2023 o 15:59:58 UTC+1 WM napisał(a):

    > Nie muszą ich jeść, wystarczy że zapakują je w balon. ;)
    >
    > WM
    Też mogę być poprawny do piątego miejsca po przecinku. Zapakowanie w balon nic nie da
    bo są cięższe od powietrza.

  • 5. Data: 2023-09-24 23:19:06
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    niedziela, 24 września 2023 o 16:41:08 UTC+2 Alojzy Gąska napisał(a):
    > Ostatnio takie cosik trafiem. Podejrzewam przyjmie się.
    > https://www.youtube.com/watch?v=rpqnH51E1wo

    Fajne, ale traci energię na utrzymanie równowagi.
    Trzecie kółko by się przydało na podpórkę.

  • 6. Data: 2023-09-25 01:42:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-24, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Fajne, ale traci energię na utrzymanie równowagi.
    > Trzecie kółko by się przydało na podpórkę.

    Konstrukcja i działanie wydają się takie, że traci MZ minimalnie, jeśli
    w ogóle (w porównaniu do trójkowłowca).

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2023-09-25 21:44:51
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    poniedziałek, 25 września 2023 o 01:42:30 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Konstrukcja i działanie wydają się takie, że traci MZ minimalnie, jeśli
    > w ogóle (w porównaniu do trójkowłowca).
    >
    > --
    > Marcin

    Raczej myślałem o czymś w rodzaju ogona kangura, którym może się podpierać lub siadać
    na nim.
    WM

  • 8. Data: 2023-09-26 07:13:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-25, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczej myślałem o czymś w rodzaju ogona kangura, którym może się
    > podpierać lub siadać na nim. WM

    Tu im zdaje się m.in. chodziło, żeby to się ładnie składało.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2023-09-26 15:29:59
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    WM napisał(a):
    > To poszło bardzo do przodu.
    > https://youtu.be/mzS3YPLJNnE

    W usiech testują automaty rozwożące paczki/jedzenie, wygląda to to jak skrzynka
    50x50c i wysoka na ok. 1m. Ładnie jeździ, zatrzymuje się na przejściu na czerwonym,
    osoby na chodniku omija.
    Niestety dochodzi czynnik ludzki, biedaki polują na pojazdy, psują/okradają.
    Podobne cyrki są z autonomicznymi taksówkami.

    https://www.youtube.com/shorts/k4jXuPC7bUI

  • 10. Data: 2023-09-26 23:25:30
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    wtorek, 26 września 2023 o 15:30:00 UTC+2 Alojzy Gąska napisał(a):

> [...]

    > Niestety dochodzi czynnik ludzki, biedaki polują na pojazdy, psują/okradają.
    > Podobne cyrki są z autonomicznymi taksówkami.

    W Rzeszowie roboty dostarczają potrawy z restauracji do klienta.
    Jakoś nie widać by ktoś je przechwytywał.
    https://youtu.be/qfJxR-30qgI?si=plJmCUBMPm6hEHGB

    WM