  • 11. Data: 2021-06-07 23:47:51
    Temat: Re: Szukam Mój Orange 4.3.1
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-07 o 11:19, collie pisze:

    > Ewidentnie musisz się odchudzić: chcesz napisać "f-i-r-e-f-o-x", a grube
    > palce trafiają w "o-p-e-y-a", bo literki w okienku bardzo małe. I tym
    > sposobem u Ciebie w Google Play nie ma Firefoxa. Trzeba więcej ćwiczyć
    > palcówkę.

    Dworujesz sobie :-)
    W adresie czy na google, czy na google play jak wół (co prawda mały wół)
    jest napisane firefox.
    Na google to cala lista z linkami. Nic to, telefon może się obraził, że
    mam zainstalowaną Operę i pokazuje: może to Ciebie zainteresuje...i
    dalej ze 20 przeglądarek mi proponuje, w tym Operę i Operę mini.
    Na PEGI 3 najpierw był komunikat, że już FF zainstalowany (jest, ale na
    tablecie), obecnie, że mój telefon nie obsługuje tej "wysokości" androida.
    Rzadko korzystam z internetu w telefonie, ta Opera mi szybko chodzi
    (aplikację Internet i Chrome wyłączyłam). Jak mi się Opera znudzi to
    linka od Ciebie mam zapisanego i pomęczę się, żeby go wpisać w
    telefonie. Szkoda, że nie można przsłać linka z komputera do telefonu :-(
    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-06-08 10:01:18
    Od: collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 7.06.2021 o 23:47, Animka napisała:

    > Dworujesz sobie :-)

    Pół żartem, pół serio... Ćwiczenie czyni mistrza.

    > Jak mi się Opera znudzi to
    > linka od Ciebie mam zapisanego i pomęczę się, żeby go wpisać w
    > telefonie. Szkoda, że nie można przsłać linka z komputera do telefonu :-(

    Można. Kopiujesz linię z linkiem tak jakbyś kopiowała wiersz tekstu.
    Pastujesz linię z linkiem do pliku tekstowego utworzonego Notatnikiem,
    czy innym Notepadem. Przesyłasz plik tekstowy bluetoothem z komputera
    do smartfona i się cieszysz linkiem w smartfonie.

  • 13. Data: 2021-06-08 23:05:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s9jeah$1240$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > A może masz linka do pobrania starszej wersji FF na
    > androida?Wszędzie widze tylko "pobierz najnowszą przeglądarkę ff
    > na androida" z play google i mam komunikat, że juz pobrany, a
    > gdzie indziej, że mój telefon tej wersji nie obsługuje. To jakas
    > paranoja. Fakt, że przedtem miałam starszą wersję ff i dobrze
    > dzialala.

    https://www.apkmirror.com/?post_type=app_release&sea
    rchtype=apk&s=firefox

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 14. Data: 2021-06-09 22:54:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.06.2021 o 23:47, Animka pisze:
    > Szkoda, że nie można przsłać linka z komputera do telefonu :-(

    Można i to na kilka sposobów bez *żadnego* kombinowania. Ale Ty lubisz
    kombinować i w Windowsie i w Androidzie, więc ich nie znasz.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2021-06-10 01:18:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-08 o 10:01, collie pisze:

> [...]
    > czy innym Notepadem. Przesyłasz plik tekstowy bluetoothem z komputera
    > do smartfona i się cieszysz linkiem w smartfonie.

    Jutro, jak się wyśpię to spróbuję.

    --
    animka