  • 201. Data: 2013-05-10 23:52:56
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 10 Maj, 08:16, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Marcin N nabazgrał(a):

    > Biuro + net  .. ale jak NOD32 zaczyna skanować to cały system staje :)
    >
    > --www.bezwypadkowy.net- Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było
    wrakiem.www.automo.pl- Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

    daj mi swoj adres to charytatywnie wysle ci cos 2 rdzeniowego ;)
    a tak na serio: nawet firmowego kompa wolalbym ze swoich pieniedzy
    unowoczesnic nieco jesli bym mial duzo na nim pracowac (i szefostwo i
    dzial IT by zezwolilo).
    po prostu- miedzy 1 a 2 rdzeniami naprawde jest spora roznica nawet w
    codziennych zwyklych zadaniach

  • 202. Data: 2013-05-11 06:34:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-10 09:16, Chris pisze:
    > Marcin N nabazgrał(a):

    > Biuro + net .. ale jak NOD32 zaczyna skanować to cały system staje :)

    Trudno mi to sobie wyobrazić.

    Mam starego lapka: Petnium M 1.73 GHz, 2 GB RAM - i naprawdę często klnę
    pod nosem przy przeglądaniu stron. A przecież taki Duron jest ze 3x
    wolniejszy.

    --
    MN

  • 203. Data: 2013-05-13 08:54:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Szymon von Ulezalka nabazgrał(a):

    > daj mi swoj adres to charytatywnie wysle ci cos 2 rdzeniowego ;)

    Mam ale czemu mam inwesować w firmowy sprzęt :)

    Wiem :)

  • 204. Data: 2013-05-13 08:55:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Trudno mi to sobie wyobrazić.
    > Mam starego lapka: Petnium M 1.73 GHz, 2 GB RAM - i naprawdę często klnę
    > pod nosem przy przeglądaniu stron. A przecież taki Duron jest ze 3x
    > wolniejszy.

    Miałem takiego lapka MSI z Pentium M 1.5 GHz + 4GB RAM i z W7 śmigał aż
    miło, nawet dalo się grać w FPS-y jak CoD2 :)