  • 1. Data: 2009-06-25 12:14:20
    Temat: [Szybkie pytanie] HP LaserJet P3005dn
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mam szybkie pytanko - może ktoś wie, gdzie w menu tytułowej drukarki
    odnaleźć ustawienia nagrzewania papieru? Sprawa dość pilna (ciągły
    wydruk rewersów) a dość często zdarza sie skręcanie papieru (kwestia
    wilgotności powietrza zapewne, również i temp. otoczenia).
    Będę wdzięczny za szybka odpowiedź. ;)

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2009-06-26 00:12:32
    Temat: Re: [Szybkie pytanie] HP LaserJet P3005dn
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rewersów) a dość często zdarza sie skręcanie papieru (kwestia wilgotności
    > powietrza zapewne, również i temp. otoczenia).

    a co to za ustawienie? bo pierwszy raz sie spotykam z takim terminem, jak
    nagrzewanie papieru...
    a i wikipedia milczy w tym temacie :)

    I w jaki sposob ten papier sie skreca? w rulonik? czy krzywo wchodzi? Czy
    bez duplexu jest OK, czy tylko podczas duplexu sa problemy (bo jak rozumiem,
    rewersy oznaczaja drukowanie dwustronne, tak?)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-06-26 09:46:50
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Michal AKA Miki ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > a co to za ustawienie? bo pierwszy raz sie spotykam z takim terminem, jak
    > nagrzewanie papieru...
    A bo to właśnie nie figuruje pod dosłownie takim terminem w menu,
    natomiast skutkuje zmniejszeniem temperatury nagrzewania przez fuzer
    drukarki (dawno temu to ustawiał ktoś inny ale drukarki są po serwisie i
    zostay zresetowane do fabrycznych ustawień)
    > a i wikipedia milczy w tym temacie :)
    No ba :)

    > I w jaki sposob ten papier sie skreca? w rulonik? czy krzywo wchodzi? Czy
    Nie skręca się zawsze, ale ostatnio zarówno temperatura otoczenia jak i
    wilgotność powietrza działają na niekorzyść papieru a zbyt wysoka
    temperatura nagrzewania jeszcze temu pomaga. Papier po prostu zostaje
    wypluty z tendencja do podwijania się, co blokuje następne wydruki (druk
    seryjny przez cały dzień).
    > bez duplexu jest OK, czy tylko podczas duplexu sa problemy (bo jak rozumiem,
    > rewersy oznaczaja drukowanie dwustronne, tak?)
    Rewers jako termin funkcjonujący w bibliotece, gdzie pracuje -
    (tak w skrócie: zamówienia książek z katalogu cyfrowego,
    są kierowane do systemu zarządzającego tym katalogiem i trafiają w
    formie rewersów realizowanych przez magazynierów - są to wydruki o
    niestandardowych rozmiarach - paski rzędu 1/3 A4).

    Tak a propos - to i tak nie ma znaczenia - jestem już na urlopie -
    wczoraj potrzebowałem pilnie tej wiedzy ;)

    Pzdr, OMSON