  • 1. Data: 2021-10-12 13:41:12
    Temat: T-mobile zdalne zarzadzanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Czy w t-mobile jest jakas mozliwosc sprawdzenia danych finansowych
    dla odleglego numeru? (babci, alarmu itp)

    Do MiBoa potrzebny kod sms z telefonu.

    Niby jest jakies logowanie na e-mail, ale chyba tylko w celu
    przedluzenia umowy.

    no i rzekomo przez apke sie da ... ale jesli nie mam telefonu
    w T-mobile?
    A na karte moze byc, aby abonamentem zarzadzac?

    J.

  • 2. Data: 2021-10-12 16:48:48
    Temat: Re: T-mobile zdalne zarzadzanie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 13:41, J.F pisze:

    > Czy w t-mobile jest jakas mozliwosc sprawdzenia danych finansowych
    > dla odleglego numeru? (babci, alarmu itp)

    No, zawsze było. Kup se jakiś starter i zrób mu konto a później dołącz w
    zarządzaniu inne numery.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-10-12 16:55:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 16:48:48 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > No, zawsze było. Kup se jakiś starter i zrób mu konto a później dołącz w
    > zarządzaniu inne numery.

    Wlasnie cos mi chodzi, ze od dawna nie bylo.
    Tzn jakies dziwne utrudnienia byly.

    A sam T-mobile teraz namawia mocno na apke...

    J.

  • 4. Data: 2021-10-13 17:11:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 16:55, J.F pisze:

    > A sam T-mobile teraz namawia mocno na apke...

    To zainstaluj, tam też można zarządzać.

    Ostatnio modny trend na te apki, nie tylko w T-Mobile.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>