  • 1. Data: 2021-10-07 11:39:48
    Temat: Telefon BlackView BV5800 PRO
    Od: "Tomasz Fangrat" <t...@y...com.pl>

    Telefon BlackView BV5800 PRO - mam taki szajs podoba mi sie to ze jest
    wandaloodporny

    Mam taki problem - po rzywróceniu ustawień fabrycznych czepia się o jakieś
    konto na google - macie jakiś pomysł bo chętnie bym go uruczomił . Czy
    Flaszować soft i skąd go pobrać ???

    Jak macie jakiś pomysł to z góry dziękuję ....

  • 2. Data: 2021-10-07 12:44:23
    Temat: Re: Telefon BlackView BV5800 PRO
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 11:39:48 +0200, Tomasz Fangrat napisał(a):

    Nie idzie cię przeczytać bo nie ustawiłeś kodowania.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-10-07 13:03:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 12:44:23 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Dnia Thu, 7 Oct 2021 11:39:48 +0200, Tomasz Fangrat napisał(a):

    > Nie idzie cię przeczytać bo nie ustawiłeś kodowania.

    Puścił w 8859-2.

[...]

    Poza tym problemy z interpunkcą.

    --
    Pozdrawiam.