  • 1. Data: 2011-10-31 14:52:42
    Temat: THUNDERCAT po wypadku!! Help!!
    Od: Caat23 <misia_2223@_NOSPAM_poczta.fm>

    Witam !!!
    Ostatnio moj THUDERCAT miał zderzenie z UNEM i zaliczył też rów, mam teraz
    problem z jego odpaleniem, kręci ale jest głuchy, pomocy!!!

  • 2. Data: 2011-10-31 15:37:26
    Temat: Re: THUNDERCAT po wypadku!! Help!!
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-31 15:52, Caat23 pisze:
    > Witam !!!
    > Ostatnio moj THUDERCAT miał zderzenie z UNEM i zaliczył też rów, mam
    > teraz problem z jego odpaleniem, kręci ale jest głuchy, pomocy!!!

    A co na to ten UN ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-10-31 16:25:59
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Mon, 31 Oct 2011 16:37:26 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A co na to ten UN ?

    Fiat un?

    --
    Glub
    SW-T400

  • 4. Data: 2011-10-31 20:40:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    może to o nim?
    http://kwejk.pl/obrazek/617692/ona,vs,on.html

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-11-02 07:39:39
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Caat23" <misia_2223@_NOSPAM_poczta.fm> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam !!!
    > Ostatnio moj THUDERCAT miał zderzenie z UNEM i zaliczył też rów, mam teraz
    > problem z jego odpaleniem, kręci ale jest głuchy, pomocy!!!

    byłeś na http://www.motocykl.org/ ??
    jeśłi nie to najpierw zastanów się jak dokładnie opisać co zostało
    uszkodzone w kocie a potem zawracaj ludziom gitarę

    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2011-11-02 08:35:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeśłi nie to najpierw zastanów się jak dokładnie opisać co zostało
    > uszkodzone w kocie a potem zawracaj ludziom gitarę

    O, Pierwszy Polski Portal Motocyklowy! (:

    Łezka się w oku zakręciła, hehehe.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 7. Data: 2011-11-02 09:27:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-02, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > O, Pierwszy Polski Portal Motocyklowy! (:
    >
    > Łezka się w oku zakręciła, hehehe.

    Teraz dzezi sa Najszybsze Polskie Portale Motocyklowe ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-11-03 21:21:59
    Od: Caat23 <misia_2223@_NOSPAM_poczta.fm>

    PH napisal

> [...]
    > jeśłi nie to najpierw zastanów się jak dokładnie opisać co zostało
    > uszkodzone w kocie a potem zawracaj ludziom gitarę

    cały przedni stelaż do wymiany wszystkie plastiki zegary i chłodnica
    oberwała się u góry z nitów ale się trzyma po za tym wszystko ok nie wiem
    czemu nie chce odpalic.??!

  • 9. Data: 2011-11-04 08:00:58
    Od: Glub <g...@g...com>

    Prowokacja?