  • 1. Data: 2023-01-20 14:05:10
    Temat: TME zwalnia ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ostatnio mam wrażenie, że wysyłka trwa u nich coraz dłużej.
    Kiedyś zamawiając przed godz. 17 wysyłali tego samego dnia.
    Wczoraj zrobiłem zamówienie o 13, do dziś ani widu ani słychu o wysyłce...

    Co się tam u nich dzieje ?

  • 2. Data: 2023-01-20 15:02:09
    Temat: Re: TME zwalnia ?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.01.2023 o 14:05, sundayman pisze:
> [...]
    > Kiedyś zamawiając przed godz. 17 wysyłali tego samego dnia.
    > Wczoraj zrobiłem zamówienie o 13, do dziś ani widu ani słychu o wysyłce...

    Inwentura?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-01-22 12:06:19
    Od: Ghost <G...@h...net>

> [...]
    > Kiedyś zamawiając przed godz. 17 wysyłali tego samego dnia.
    > Wczoraj zrobiłem zamówienie o 13, do dziś ani widu ani słychu o wysyłce...

    Jeszcze troche a mouser bedzie szybszy.

  • 4. Data: 2023-01-22 13:39:13
    Od: pytający <r...@p...fm>

    niedziela, 22 stycznia 2023 o 12:06:22 UTC+1 Ghost napisał(a):

    > Jeszcze troche a mouser bedzie szybszy.
    Świat się kurczy. Zamówienie złożone w Farnel-u przed godz. 18, na następny dzień
    przed godz. 12 jest już u mnie. A przesyłka idzie z Anglii ... I najważniejsze, koszt
    przesyłki za 0zł.