  • 1. Data: 2023-01-19 00:54:19
    Temat: Kinetis Design Studio - Coś się posrało...
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Jakiś czas temu zakupiłem FRDM-KL46Z (EVB). Wyskrobałem jakiś duperelny program,
    trochę poważniejszy od mrugania LED'em, zaprogramowałem flash'a pod KDS i wszystko
    jest OK. I nadal zaprogramowany układ działa tak jak został zaprogramowany kiedyś
    tam...

    Zmieniam dzisiaj jakąś duperelę w programie, kompilacja przechodzi bez błędu.

    Problem pojawia się w programowaniu Flash'a.

    Step by step:

    1) Project => Build All (przechodzi bez problemu)
    2) Run => Flash from file:
    W zakładce Main:
    (ustawienia: GDB PEMicro Interface Debugging->NazwaPliku_PNE)
    W zakładce Debugger :
    (ustawienia: Interface: OpenSDA Embedded Debug Port
    Port: Tu powinno się pojawić USB1, a nie pojawia się nic!!!)

    No i OczywistaOczywistość programowanie Flash'a idzie w maliny. Mam też EVB
    FRDM-K22F. To samo... Error in services launch sequence

    Wszystko pod Win-10. Jakieś porady?