  • 11. Data: 2024-01-02 21:35:00
    Temat: Re: TO PRAWDZIWY KOSZMAR
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-02 o 17:18, Shrek pisze:
    > to wprowadziliście tylko zakaz handlu w niedziele. Reszta to tani populizm,

    Szafujesz populizmem a robisz dokładnie to samo co Konfederacja.

    Ostrzegasz przed złymi zdarzeniami w czasie kiedy jeszcze można im zapobiec.

    Bo po szkodzie to każdy tusk jest mądry ;-)

    Chcesz coś uzyskać/zrobić/kogoś przekonać czy piszesz to z nudów żeby
    tylko pisać?

    Mam wrażenie jednak że to pierwsze

  • 12. Data: 2024-01-02 21:36:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Czyścisz mi monitor ;-)

  • 13. Data: 2024-01-02 21:51:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2024 o 21:35, _Master_ pisze:

    > Ostrzegasz przed złymi zdarzeniami w czasie kiedy jeszcze można im
    > zapobiec.

    Jak rozumiem to zapobieganie to głosowanie na komfę. Przedni pomysł
    oprócz zakazu spalinek będę miał jeszcze zakaz aborcji bez wyjątków i
    zakaz handlu w niedzielę:P

    > Chcesz coś uzyskać/zrobić/kogoś przekonać czy piszesz to z nudów żeby
    > tylko pisać?
    >
    > Mam wrażenie jednak że to pierwsze

    Mam wrażenie że to grupa dyskusyjna... To dyskutuję:P Na razie jeszcze
    wolno.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2024-01-02 22:16:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2.01.2024 o 21:36, _Master_ pisze:
    > Czyścisz mi monitor ;-)
    ;)

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2024-01-03 12:07:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Jan 2024 16:35:20 +0100, _Master_

    > Tak w spalinowych też kłamią.
    >
    > Ale czy to jest usprawiedliwienie?

    Dla ciebie żadne konfederacki faszysto. Bo elektrykom
    to wytykasz na każdym kroku a spaliniakom nie wytykałeś
    i nadal nie wytykasz (chyba że msuisz się bronić przez
    zarzutem hipokryzji). No ale nie ma w tym nic dziwnego,
    jesteś po prostu ruskim trollem spalinowym.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2024-01-03 12:16:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Jan 2024 20:34:03 +0100, Janusz

    > A tu kawałęk autostrady przy -18 na zewnątrz, te co stoja na poboczu to...

    Łżesz jak zwykle, nie kawałęk tylko zbieranina z różnych miejsc. W
    pierwszym ujęciu stoi (może) elektryk, dalej stoi jakieś auto i już nie
    pokazują, bo pewnie spaliniak.Też se mogę nagrać ile spaliniakó stoi na
    poboczach bo im korba wyszła bokiem, silnik zjarał borygo, zabrakło paliwa
    itd. Tylko po co...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2024-01-03 12:33:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-02 o 21:51, Shrek pisze:

    > Jak rozumiem to zapobieganie to głosowanie na komfę. Przedni pomysł
    > oprócz zakazu spalinek będę miał jeszcze zakaz aborcji bez wyjątków i
    > zakaz handlu w niedzielę:P
    Zakaz zabijania dzieci jest oczywisty a brak handlu w niedzielę nie
    spowodował ARMAGEDONU.
    W Konfederacji są różne opinie. Nie rozumiem dlaczego wprowadzasz ludzi
    w błąd twierdząc że postulują taki ZAKAZ?
    Chciałeś się do czegoś przypierdolić? Możesz napisać że będzie NAKAZ
    jedzenia psów. ;-)

    > Mam wrażenie że to grupa dyskusyjna... To dyskutuję:P Na razie jeszcze
    > wolno.
    Czyli Robisz to co ja i Konfederacja. Po co piszesz o populizmie?

    Czy to że ja, Ty i Konfederacja mamy znowu takie samo zdanie to
    PSIPADEK? ;-)

  • 18. Data: 2024-01-03 17:37:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2024 o 12:33, _Master_ pisze:

    > W Konfederacji są różne opinie. Nie rozumiem dlaczego wprowadzasz ludzi
    > w błąd twierdząc że postulują taki ZAKAZ?

    Nie postulują a wprowadzili:P Po owocach ich poznacie. Partia
    wolnościowa co wywaliła wszystkich wolnościowców a efektem działania jej
    ludzi jest zakaz handlu i aborcji:p

    > Czy to że ja, Ty i Konfederacja mamy znowu takie samo zdanie to
    > PSIPADEK? ;-)

    Różnica jest taka że ja żyję z uczciwej pracy a oni z łowienia kuców:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2024-01-03 19:38:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-03 o 17:37, Shrek pisze:
    > Nie postulują a wprowadzili:P Po owocach ich poznacie. Partia
    > wolnościowa co wywaliła wszystkich wolnościowców a efektem działania jej
    > ludzi jest zakaz handlu i aborcji:p

    Wypierasz i szukasz usprawiedliwienia ;-)

    Z zakazem zabijania dzieci się nie dyskutuje a wolne niedziele nie są aż
    tak ważne.

    Ważniejsza jest jak już:
    - większa kwota wolna
    - likwidacja podatku Belki
    - likwidacja podatku spadkowego
    - likwidacja podatków od psów i innych gooownianych podatków które ani
    nie przynoszą celów społecznych ani dochodu.
    - reforma na wzór niemiecki ochrony zdrowia i wiele zdroworozsądkowych
    postulatów
    - sprzeciw dla unijnej religii klimatycznej i zastopowanie zapędów
    centralistycznych.

    Nie potrafisz przejść koło tego obojętnie ;-)

  • 20. Data: 2024-01-03 19:40:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-03 o 12:16, Myjk pisze:
> [...]
    > poboczach bo im korba wyszła bokiem, silnik zjarał borygo, zabrakło paliwa

    Tylko po co Ty się jarasz takimi filmami? Analizujesz jakie auta,
    żeby wysnuć jakieś wnioski - szukasz jakichś kontrprzykładów -
    tak jakbyś nie mógł przejść obojętnie obok.
    Mnie ten film był zupełnie obojętny - ot jakiś materiał z sieci
    jakich pełno.