    From: "Remek" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: TV LCD
    Date: Sun, 25 Dec 2011 16:06:55 +0100

    Witam

    Stałem się posiadaczem TV LCD Samsung. Mam jak najgorsze wrażenia. Obraz
    mdły jak dwudziesta kopia VHS. Jakiś taki mydlany jak na zużytym kineskopie.
    Nawet się nie umywa do stojącego obok CRT. Czy wszystkie LCD tak mają, czy
    trafiłem na wadliwy model/egzemplarz? Nie wspomnę już o debilnym
    oprogramowaniu. Aby zmienić jasność, czy nasycenie trzeba przejść drogę
    przez mękę. Menu/tryb obrazu/jasność/OK/regulacja/Exit. To jakaś paranoja.
    Nie pierwszy już raz stwierdzam, że programiści to genialni debile oderwani
    od rzeczywistości. Jeśli po zmianie programu obraz ma inny format to znów
    trzeba przejść całą procedurę. Ustawienie Auto o kant d... potłuc. Czy to
    wina oprogramowania, czy nadawców? Każdy ch.. na swój strój? Czy to jest
    jakiś unormowane?

    Remek