  • 11. Data: 2011-01-12 19:39:43
    Temat: Re: TVP1 HP w N-ce
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    news:igks6g$c7s$1@news2.ipartners.pl...

    > a ja tak myślę czy nie napisać jakiegoś listu do Urzędu praw konsumenta o
    > naciąganie przez N-kę ludzi ,N-ka podaje w reklamach że ma nowy kanał TVP1
    > HD a to guzik prawda
    > to nie jest żadne HD TO JEST JAWNE NACIĄGANIE NIEŚWIADOMYCH POTENCJALNYCH
    > NOWYCH KLIENTÓW

    Jacy klienci taki marketing.
    N jest nastawiano na klientów, którzy łykają jak pelikany mamienienie
    ilością kanałów HD, więc nic ich nie obchodzi zawartość tych kanałów, jakość
    też niekoniecznie.
    Więc jak się Paweł pytał o cel biznesowy, no to już ma odpowiedź - podzielić
    się z N zyskami ze sprzedażą tego samego kota w innym worku.

  • 12. Data: 2011-01-12 20:05:33
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > Więc jak się Paweł pytał o cel biznesowy, no to już ma odpowiedź -
    > podzielić się z N zyskami ze sprzedażą tego samego kota w innym worku.
    ja brałem N-kę dla 3 kanałów HD TVP HD ,Eurosporty HD i MGM HD innych prawie
    nie oglądam
    TVP1 HD ma przyciągnąć nowych abo ale czy to niby HD jest zgodne z
    jakimkolwiek prawem ,czy ta platforma może tak bezkarnie robic z ludzi
    IDIOTÓW ?
    mam dla porównania TVP1 z DVB-T i ten pseudo HD obydwa przekazy niczym się
    nie różnią

    Arek.

  • 13. Data: 2011-01-12 20:15:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 20:39, Cavallino pisze:

> [...]
    > Więc jak się Paweł pytał o cel biznesowy, no to już ma odpowiedź -
    > podzielić się z N zyskami ze sprzedażą tego samego kota w innym worku.

    Ty to jednak łebski jesteś.
    jeszcze kilka dni temu pisałem o bezcelowości tego kanału,
    a z nowych klientów chyba nikt na to nie wpadł by kupić
    platforme dla tego kanału.
    o ile pamiętam to sam wyraziłeś chę posiadania tego kanału
    (najlepiej za darmo) by żona mogła obejrzeć serial w hd.
    więc skończ pierdolić, o jakimś marketingu i biegnących klientów
    po dekodery bo obrażasz ludzi, którzy wzięli to z innych względów,
    o których Ty nie masz pojęcia, bo poza piłką (sorry, ale truno
    to nazwać sportem w polskim wydaniu) nic nie widzisz.

    lepiej zastanowić się nad tym, komu w tvp na tym zależało.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2011-01-12 20:15:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 15. Data: 2011-01-12 20:19:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 19:33, Arek. pisze:

    > a ja tak myślę czy nie napisać jakiegoś listu do Urzędu praw konsumenta o
    > naciąganie przez N-kę ludzi

    chyba nie ma podstaw, są tylko pośrednikiem.

    ,N-ka podaje w reklamach że ma nowy kanał TVP1
    > HD a to guzik prawda

    jaki materiał taka jakość. z g... bata nie ukręcisz,
    więc to zwykły upscaling i niepotrzebnie zajmowane miejsce

    > to nie jest żadne HD TO JEST JAWNE NACIĄGANIE NIEŚWIADOMYCH POTENCJALNYCH
    > NOWYCH KLIENTÓW

    wybacz, ale kto się nabiera na to.
    chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

    ale reklama kłamie i z tym się zgadzam

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2011-01-12 22:27:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > o ile pamiętam to sam wyraziłeś chę posiadania tego kanału
    > (najlepiej za darmo) by żona mogła obejrzeć serial w hd.

    Nie "najlepiej za darmo" ale "wyłącznie za darmo".
    To grubo nie to samo.
    Obstawiam, że jak już napędzi zysków w N to w koncu trafi do mux-3, żeby
    zamknąć paszczę krytykom TVP.

  • 17. Data: 2011-01-12 22:27:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > wybacz, ale kto się nabiera na to.
    > chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

    Tak jakby inne były wiele lepsze.

  • 18. Data: 2011-01-13 00:59:11
    Od: "JurekW" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "WASYL" <k...@p...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?

    Nie. Może coś masz z dekoderem lub Twoją antenką.

    Jurek W

  • 19. Data: 2011-01-13 11:50:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-12 23:27, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Tak jakby inne były wiele lepsze.

    Wystarczy jeden - ESPN America. Gdybym miał się z jakąś platformą DVB-S
    wiązać to tylko z N - właśnie z powodu tego kanału.
    Najgorsze jest to, że w TV, która mam (Jambox) ciągle go nie ma :(, co
    mnie bardzo martwi, bo muszę sporo meczy ściągać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 20. Data: 2011-01-14 10:38:35
    Od: Miki <m...@n...eu>

    On 2011-01-12 23:27, Cavallino wrote:

    > Tak jakby inne były wiele lepsze.

    Gdyby n-ka podpisala umowy na pilke to bys lykal frajerze i pisal, ze to
    najlepsza tv....

    Sa lepsze ...Nie zasrana pilka czlowiek zyje....