  • 21. Data: 2011-01-14 18:44:27
    Temat: Re: TVP1 HP w N-ce
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-13 12:50, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-01-12 23:27, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Wystarczy jeden - ESPN America. Gdybym miał się z jakąś platformą DVB-S
    > wiązać to tylko z N - właśnie z powodu tego kanału.
    > Najgorsze jest to, że w TV, która mam (Jambox) ciągle go nie ma :(, co
    > mnie bardzo martwi, bo muszę sporo meczy ściągać :)

    Po tym jak mnie wkurzyła po raz kolejny moja 'kochana' kablówka,
    przejrzałem oferty dostępne na rynku i wybrałem właśnie N-kę. Podstawą
    były nie jakiekolwiek reklamy, tylko oferta, możliwości techniczne
    i oczywiście cena. Ja w sumie i tak najmniej oglądam tv, więc bardziej
    było to pod kątem rodziny, choć nie powiem, że nie jestem zadowolony.
    Czytam tutaj te żale o TVP1 HD, na forum N-ki 40 stron żali o
    niedziałającym Youtube itd. W sumie jestem ciekaw kiedy N-ka będzie
    retransmitować Polsat - jeśli dobrze zrozumiałem to bezpłatny kanał
    dostępny na DVB-T automatycznie oznacza możliwość jego udostępnienie
    w ofercie satelitarnej na wniosek 'rozprowadzającego'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 22. Data: 2011-01-14 18:57:14
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > dostępny na DVB-T automatycznie oznacza możliwość jego udostępnienie
    > w ofercie satelitarnej na wniosek 'rozprowadzającego'.

    DVB-T działa na terenie kraju a przekaz sat to inna bajka ,N-ka albo niechce
    placić Polsatowi tyle ile żądają albo Polsat nie chce dać N-ce tego programu
    nic z automatu nie zadziała to program prywatny.

    Arek.

  • 23. Data: 2011-01-14 19:14:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-14 19:57, Arek. pisze:
    > W sumie jestem ciekaw kiedy N-ka będzie

    > DVB-T działa na terenie kraju a przekaz sat to inna bajka ,

    Nie bardzo - jakie jest pokrycie DVB-T?

    > N-ka albo niechce
    > placić Polsatowi tyle ile żądają albo Polsat nie chce dać N-ce tego programu
    > nic z automatu nie zadziała to program prywatny.

    Ekhem, prywatność podstawowego kanału Polsatu nie ma tu nic do rzeczy.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 24. Data: 2011-01-15 15:32:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.01.2011 19:57, Arek. pisze:
    > DVB-T działa na terenie kraju

    chyba kpiny sobie urządzasz. jak na razie to mało gdzie
    działa, więc jest to pomijalne.

    a przekaz sat to inna bajka ,N-ka albo niechce
    > placić Polsatowi tyle ile żądają albo Polsat nie chce dać N-ce tego programu
    > nic z automatu nie zadziała to program prywatny.

    raczej polsat nie chce, od kiedy są na rynku, a kiedy sprzedał
    swoje kanały dla c+.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 25. Data: 2011-01-15 15:41:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chyba kpiny sobie urządzasz. jak na razie to mało gdzie
    > działa, więc jest to pomijalne.

    40% populacji to mało gdzie?

    "Czterdzieści procent Polaków w zasięgu drugiego multipleksu
    W czwartek 23 grudnia Emitel uruchamia kolejne nadajniki drugiego
    multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Oznacza to, że już co
    trzeci Polak będzie mógł w święta oglądać programy Polsat, TVN, TV4, TV Puls
    oraz TVN7 za darmo i w cyfrowej jakości.

    W ramach realizacji umowy na operatora MUX2 z nadawcami prywatnymi EmiTel
    jest zobowiązany do końca bieżącego roku uruchomić kolejne siedem nadajników
    (etap drugi). Termin ten udało się przyśpieszyć, tak aby kolejni widzowie
    już w święta Bożego Narodzenia mieli możliwość oglądania cyfrowej telewizji
    naziemnej. Emisje testowe rozpoczęły się 17 grudnia. Wraz z realizacją
    drugiego etapu MUX2 pokryje 11 wysp cyfrowych, a sygnał dotrze do około 40%
    Polaków.

    Nowe nadajniki emitujące sygnał MUX2 zostały uruchomione w obiektach:

    RTCN Gdańsk/Chwaszczyno (k. 35 - 586 MHz, 100 kW)
    RTCN Płock/Rachocin (k. 57, 762 MHz, 100 kW)
    RTCN Siedlce/Łosice (k. 43 - 650 MHz, 50 kW)
    RTCN Szczecin/Kołowo (k. 34 - 578 MHz, 100 kW)
    RTCN Piła/Rusinowo (k. 43 - 650 MHz, 100 kW)
    RTCN Rzeszów/Sucha Góra (k. 61 - 794 MHz, 10 kW)
    RTCN Wisła/G. Skrzyczne (k. 38 - 610 MHz, 1,25 kW)
    Orientacyjne mapy pokrycia znajdują się pod adresem:
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

    W związku z uruchomieniem emisji MUX2 z obiektów nadawczych w Rzeszowie i
    Wiśle, zakończone zostaje testowe nadawanie programów TVP prowadzone do tej
    pory z tych obiektów w formacie MPEG-2. Wyłączenie nastąpi w środę 22
    grudnia. Emisja w MUX2 będzie prowadzona w nowszym - przyjętym przez
    Polskę - standardzie MPEG-4.

    Według planu kolejne sześć nadajników MUX2 zostanie uruchomionych w kwietniu
    przyszłego roku w ramach trzeciego etapu.

    Więcej informacji na temat cyfryzacji telewizji naziemnej można znaleźć pod

  • 26. Data: 2011-01-15 15:52:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.01.2011 16:41, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 40% populacji to mało gdzie?

    to wg Ciebie to dużo?
    u mnie jak i wielu rejonach kraju nawet nie właczono
    przekazów testowych.
    zresztą, nie mam zamiaru dyskutować o procentowym pokryciu,
    ale wielu znajomych, z różnych części kraju też nie ma.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 27. Data: 2011-01-15 18:44:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to wg Ciebie to dużo?

    Na pewno dużo więcej niż "mało gdzie".

  • 28. Data: 2011-01-15 18:44:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> writes:

> [...]

    > http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

    O, widzę, że objęcia zasięgiem Ciechanowa i Pułtuska nie przewiduje
    się nigdy.

    MJ