  • 51. Data: 2015-09-02 03:45:11
    Temat: Re: Tablet a Andkiem czy z Windows?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    news:55e62045$0$27515$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 01.09.2015 o 13:24, Pszemol pisze:
    > /..../
    >>
    > Niech ktoś go klepnie bo odleciał zupełnie. Zadzwoń na infolinię
    > Pentagrama i się spytaj, jak nie wierzysz.

    Nie zrozumiałeś chyba co w infolinii usłyszałeś.

  • 52. Data: 2015-09-02 09:05:58
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > Nie zrozumiałeś chyba co w infolinii usłyszałeś.

    Dobrze gada. Głupota producentów posunęła się do tego stopnia, że:
    W telefonie/tablecie z Androidem instalują 16 GB pamięci flash, z czego np.
    5 GB zabierze system. Pozostałe 11 GB podzielą Ci na dwie partycje, np. 1
    GB, na której możesz instalować aplikacje i 10 GB, na której możesz tylko
    zapisywać dane.
    W ten sposób masz całkiem niezły sprzętowo telefon z głupim ograniczeniem
    tylko 1 GB na aplikacje.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 53. Data: 2015-09-02 15:18:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin G." 55e69fd9$0$27514$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    możesz tylko zapisywać dane.
    > W ten sposób masz całkiem niezły sprzętowo telefon z głupim ograniczeniem tylko 1

    Widziałem tablet bez tego podziału -- Acera.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2015-09-02 23:22:43
    Temat: Re: usrael'ska kutwa pszemol ze zjeczaleym serem w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 55. Data: 2015-09-03 00:28:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > tylko zapisywać dane.
    > W ten sposób masz całkiem niezły sprzętowo telefon z głupim ograniczeniem

    Pierwsze słyszę.
    Po co mieliby tak dzielić wewnętrzną pamięć flash?
    W moim Asusie nie ma nic takiego.

  • 56. Data: 2015-09-03 11:03:37
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    > Widziałem tablet bez tego podziału -- Acera.

    Nigdzie nie napisałem, że tak jest na wszystkich.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 57. Data: 2015-09-03 20:02:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" ms7t2q$944$...@d...me

    > Pierwsze słyszę.

    A ponoć to jam słuch uszkodzony.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2015-09-04 08:13:38
    Temat: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 59. Data: 2015-09-04 08:13:48
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 60. Data: 2015-09-07 12:39:35
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-08-28 o 01:48, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jakbym chciał se kupić tablet to sensowny będzie taki z 8 giga pamięci
    > i 1 giga RAM.
    > I pytanie: czy lepiej Androida czy Windows? Czy na takim z Windows i
    > Atomem można uruchamiać zwykłe programy windowsowe?
    > Przy Windows obawiam się ze totalnie zamuli dysk aktualizacjami i
    > jakimiś śmieciami?
    > Za ok 250 zło można kupić taki bądź taki.
    >
    > 2. Chyba że np. na giełdzie można kupić używkę za 60 zł? By się
    > opłaciło w takim przypadku

    Nie wiem jak z Windows, ale zamulenia i zapchania pamięci to na pewno
    należy sie obawiać na sprzęcie z Androidem. W telefonie mam jeszcze
    ponad 6GB wolnej pamięci, ale przy próbie aktualizacji najmniejszego
    nawet programu system informuje mnie o tym że aktualizacja nie moze sie
    odbyć z powodu braku miejsca w pamieci...