  • 1. Data: 2020-12-15 12:30:07
    Temat: Tabliczka dla dziecka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szukam (może pod choinkę?) tabliczki z piórem (w czasach przed tabletami nazywało się
    to tablet ;)) dla dziecka zamiast myszy, do
    rysowania w tych różnych Paintach.
    Ktoś coś poleci?
    Na jaki przedział cenowy się nastawiać?

  • 2. Data: 2020-12-15 13:01:08
    Temat: Re: Tabliczka dla dziecka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.12.2020 o 12:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Szukam (może pod choinkę?) tabliczki z piórem (w czasach przed tabletami
    > nazywało się to tablet ;)) dla dziecka zamiast myszy, do rysowania w
> [...]
    moje dziecko dostało takie coś jako nagroda w konkursie. bardzo się
    cieszyłem, bo myślałem ze pozwala to malować jak ołówkiem na kartce. Tak
    to wygląda na filmikach. Bardzo się myliłem. o ile chodzi o podpis na
    ekranie, działa to w praktyce trochę lepiej niż myszka. "tablet" ma lag,
    opóźnienie które osobom przyzwyczajonym do długopisu, ołówka mocno
    przeszkadza. może tego się da nauczyć, ja na starość nie umiem. Siłę
    nacisku wykrywają niektóre programy. test od producenta tak, gimp wcale,
    albo ma jakiś problem, bo nikt z tego nie korzysta.
    można się tym posługiwać jak myszką, ale opanowanie dwukliku, emulacji
    rolki -też masakra.
    Nie tyle żebym odradzał, ale weź to co napisałem pod uwagę przed
    zakupem. Huion. To jego nazwa, nie epitet

    ToMasz

  • 3. Data: 2020-12-15 13:04:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/12/2020 12:30, ąćęłńóśźż wrote:
    > Szukam (może pod choinkę?) tabliczki z piórem (w czasach przed tabletami
    > nazywało się to tablet ;)) dla dziecka zamiast myszy, do rysowania w
    > tych różnych Paintach.
    > Ktoś coś poleci?

    Polecę 2 rzeczy:

    1. tablet graficzny Medion 7.4" do komputera. Kupiłe go nowy, za 25zł,
    zakładając że nie bedzie działać, bo niby jak? Po odpaleniu stwierdzam
    że ktoś chyba upadł na głowę sprzedajac bardzo fajny sprzęt za śladowe
    pieniądze. Obecie cieżko dostać, ale czasami trafiaja się jeszcze na
    allegro.

    2. Huawei, tablet z rysikiem, ~600zł. Jest znacznie tańszy od ipada, ale
    jakos mocno nie odstaje. Jakosc rysunków zaskakujaco dobra, touch działą
    perfekcyjnie, rysunki wychodzą boskie.

    Gdzieś pośrodku jest masa tabliczek wacom.

    > Na jaki przedział cenowy się nastawiać?

    Dowolny jak widać ;)

  • 4. Data: 2020-12-15 22:08:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > rolki -też masakra.
    > Nie tyle żebym odradzał, ale weź to co napisałem pod uwagę przed
    > zakupem. Huion. To jego nazwa, nie epitet

    Ale dostaliście jakiś trefny tablet. Graficy masowo korzystają z
    tabletów, mam około 20-letniego Wacoma, który nawet w tamtych czasach
    nie miał opóźnień. Fakt, był drogi.

  • 5. Data: 2020-12-15 22:11:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Szukam (może pod choinkę?) tabliczki z piórem (w czasach przed tabletami
    > nazywało się to tablet ;)) dla dziecka zamiast myszy, do rysowania w

    Najlepsze chyba produkuje Wacom, ale tanie nie są. Z tym, ze to zakup na
    wiele lat, więc może warto.

  • 6. Data: 2020-12-17 12:28:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dasz jakieś bliższe namiary z tabliczki znamionowej?
    Google padają po słowie "tablet".

    -----

  • 7. Data: 2020-12-17 12:38:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-17 o 12:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > A dasz jakieś bliższe namiary z tabliczki znamionowej?
    > Google padają po słowie "tablet".
    >

    > -----

    To tak jak czytający tekst człowieka który pisze nad cytatem.
    Wpisz w wyszukiwarkę "tablet graficzny" lub "tablet graficzny
    medion" geniuszu.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-12-17 12:50:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/12/2020 12:28, ąćęłńóśźż wrote:
    > A dasz jakieś bliższe namiary z tabliczki znamionowej?

    md86190

  • 9. Data: 2020-12-17 13:52:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    THX :-))
    Przez te 32 minuty zamówiłem Wacom One S z promocji (wolałbym M, ale na początek...
    wyszło 208 złotych):
    www.amazon.co.uk/Wacom-CTL-472-N-Small-Creative-Tabl
    et/dp/B07N525974 (41 funtów z wysyłką)
    www.amazon.fr/Wacom-CTL-472-N-Small-Creative-Tablet/
    dp/B07N525974 (46 euro z wysyłka)

    "Arriving Thursday December 24" - no nie wiem czy zdążą, byle nie po Nowym Roku z
    cłem.

    Gdy trafię Mediona też się przyda: dla domowego niszczyciela rakietowego ;-)

    -----

  • 10. Data: 2020-12-19 15:28:00
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-17 13:52, ąćęłńóśźż wrote:
    > Gdy trafię Mediona też się przyda: dla domowego niszczyciela rakietowego ;-)

    szukaj pod notatnik cyfrowy

    https://www.mediaexpert.pl/search?query[menu_item]=&
    query[querystring]=notatnik

    to jest zwykły e-ink z bateryjką, bez możliwości jakiejkolwiek
    konfiguracji nacisku, grubości, koloru, czy zapisu notatek, można tylko
    wyczyścić ekran

    mam to na lodówce do zapisywania rzeczy