  • 11. Data: 2020-12-23 03:45:15
    Temat: Re: Tabliczka dla dziecka
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-12-17 o 13:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Arriving Thursday December 24" - no nie wiem czy zdążą, byle nie po Nowym Roku z
    cłem.

    Cło, czy VAT? Doliczanie VAT-u do wartości przesyłek zagranicznych
    wysłanych spoza UE ma zacząć obowiązywać w całej UE od połowy 2021 roku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2020-12-23 07:55:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ale najpierw będą odliczaj swój podatek.
    A w tej chwili już naliczają VAT wg stawki kraju docelowego.
    Stawki stawkami (to jakieś drobne różnice procentowe pomiędzy krajami), ale w d....
    nam dadzą procedury celne.

    -----

  • 13. Data: 2020-12-25 11:19:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakiś czas temu Biedronka wymiatała:
    https://fotoblogia.pl/1230,wacom-z-biedronki
    Wesołych Świąt :-))

    -----

  • 14. Data: 2020-12-25 14:18:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mikołaj zdążył z "One by Wacom" i... dostaję białej gorączki próbując się
    przyzwyczaić do używania zamiast myszy.
    A byłby idealny, gdyby był jednocześnie touchpadem dla palców.
    Pociecha, że dzieci szybciej niż my dorośli się uczą :-)
    Z tym, że MS Paint którego dzieci używają w e-szkole wydaje się nie wykrywać siły
    nacisku, muszę znaleźć im jakiś zamiennik Painta.

    -----
    > myślałem ze pozwala to malować jak ołówkiem na kartce.
    > Bardzo się myliłem. o ile chodzi o podpis na ekranie, działa to w praktyce trochę
    lepiej niż myszka.
    > Siłę nacisku wykrywają niektóre programy. test od producenta tak, gimp wcale, albo
    ma jakiś problem, bo nikt z tego nie korzysta.
    można się tym posługiwać jak myszką, ale opanowanie dwukliku, emulacji rolki -też
    masakra.

  • 15. Data: 2020-12-25 20:01:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 25.12.2020 14:18, ąćęłńóśźż wrote:
    > Mikołaj zdążył z "One by Wacom" i... dostaję białej gorączki próbując
    > się przyzwyczaić do używania zamiast myszy.

    Rysik nie jest zamiast myszki, ale faktycznie trzeba do niego
    przyzwyczaić się.

    Miałem ze 20 lat temu zestaw Wacoma z rysikiem i myszką, którą woziło
    się po tablecie (także indukcyjną) i byłby to zestaw idealny, gdyby
    myszka była dokładniejsza.

  • 16. Data: 2020-12-30 14:38:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Grupa dyskusyjna pl.comp.grafika umarła - znacie może jakieś forum specjalistyczne,
    gdzie jest ruch?

    -----