  • 1. Data: 2020-12-16 16:06:24
    Temat: mysz bezp. w usb3
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Spotkaliście się kiedyś z jakimiś problemami z myszą, kiedy nadajnik jest
    w porcie usb3? Bo ja tak - w laptopie. Dwa logitechy. Jedna przestała
    działać tzn. brak reakcji wskaźnika. Co jakiś czas można było uświadczyć
    jakąś reakcję. Druga najepierw zwolnił i dalej to samo. Po powrocie do
    usb2 obie działaja normalnie.

  • 2. Data: 2020-12-16 19:03:04
    Temat: Re: mysz bezp. w usb3
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5fda2270$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Spotkaliście się kiedyś z jakimiś problemami z myszą, kiedy
    > nadajnik jest w porcie usb3?

    nie ale unikam portów usb3 bo zawsze się coś
    psuje np znika dysk albo się wiesza.

    jaki prad pobieraja?

    http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-12-16 19:14:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 16:06, pueblo pisze:
> [...]
    > działać tzn. brak reakcji wskaźnika. Co jakiś czas można było uświadczyć
    > jakąś reakcję. Druga najepierw zwolnił i dalej to samo. Po powrocie do

    Może być, że dzyndzel jest w standardzie USB1, i nie zahacza się
    prawidłowo w USB3.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-12-17 01:13:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-12-16, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > działać tzn. brak reakcji wskaźnika. Co jakiś czas można było uświadczyć
    > jakąś reakcję. Druga najepierw zwolnił i dalej to samo. Po powrocie do

    Tak, ale nie wiem czy to z powodu "3" czy też jakiejś kolejności
    inicjowania sprzętu - zdarzało mi sie, że m/kbd nie działały na starcie,
    tzn. jak się np. chciało nimi wleźć do ustawień "bios'u".

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-12-20 11:19:53
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 16 gru 2020 w news:XnsAC95B7A09EF5EPanElektronik@127.0.0.1
    napisałeś/aś:

    > in <news:5fda2270$0$532$65785112@news.neostrada.pl>

    > nie ale unikam portów usb3 bo zawsze się coś
    > psuje np znika dysk albo się wiesza.

    > jaki prad pobieraja?

    98 mA. Nie wspomniałem, że miało to miejsce kiedy wszysktie trzy porty
    były zajęte: mysz, pen i dysk zew. Znowu sprawdzałem i sama mysz w usb3
    działa już poprawnie.

  • 6. Data: 2020-12-21 12:45:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie podobnie, transmisja lub nawet dysk bez transmisji w sąsiednim porcie ogłupia
    mysz.

    -----