  • 11. Data: 2012-08-31 01:45:52
    Temat: Re: Tabliczka z imieniem ....
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Clawfinger pisze tak:

    > Od jakiegoś czasu obserwuję wzmożony wysyp osobówek z umieszczoną za
    > szybą (przednia, boczna, tylna) tabliczką z imieniem.

    Gdzie? U mnie na wsi-kościelnej-Olsztyn ta moda przemija.

    Narasta za to moda na niby-parkowanie egzotycznych strucli pod
    hipermarketami z kartką Sprzedam NicNiePóka NicNieStóka.

    Szczególnym targetem tzw wiejskich-komisów-rozproszonych są klienci
    Stonki, Praktikera i stacji LPG.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2012-08-31 06:36:47
    Od: <1...@0...invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:609915952.20120831001401@pik-net.pl.invalid>:

    > A co to ten "nienacek"?

    Co Ty robisz na grupie o samochodach, skoro Nienackiego nie kojarzysz? ;-P

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2012-08-31 11:12:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 120831,

    Friday, August 31, 2012, 6:36:47 AM, you wrote:

    > Co Ty robisz na grupie o samochodach, skoro Nienackiego nie kojarzysz? ;-P

    Nienacki != nienacek :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-08-31 11:43:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości

    >Nienacki != nienacek :P

    A czo ty, w wojsku nie byles i nie wiesz ze Nienack to jest baza
    czolgowa ?

    J.

  • 15. Data: 2012-08-31 19:21:15
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-31 11:43, J.F pisze:
    > A czo ty, w wojsku nie byles i nie wiesz ze Nienack to jest baza czolgowa ?

    :D :D :D

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 16. Data: 2012-08-31 19:40:25
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-30 23:56, ToMasz pisze:

    > nie nie.
    > tabliczka "dziecko w samochodzie" ma za zadanie poinformować innych
    > użytkowników drogi, że z nienacka przez okno może wylecieć pluszak....

    chyba pieluszka

  • 17. Data: 2012-08-31 20:30:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, August 31, 2012, 11:43:04 AM, you wrote:

    > A czo ty, w wojsku nie byles

    Nie byłem i jestem z tego dumny.

    > i nie wiesz ze Nienack to jest baza czolgowa ?

    "z nienacka" != "z Nienacka" tak samo jak "ty" != "Ty" :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2012-09-01 12:16:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 20:30:12 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Nie byłem i jestem z tego dumny.

    > "z nienacka" != "z Nienacka" tak samo jak "ty" != "Ty" :P

    Po sprawdzeniu, powinienem jednak pisac z malej.
    Nie ma miejscowosci Nienack, to musi byc jakis garaz na czolgi :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-09-01 22:02:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, September 1, 2012, 12:16:57 PM, you wrote:

    [...]

    > Po sprawdzeniu, powinienem jednak pisac z malej.
    > Nie ma miejscowosci Nienack,

    http://www.nienack.pl/ ;P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-09-01 22:53:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 01:45, PiteR pisze:

    > Gdzie? U mnie na wsi-kościelnej-Olsztyn ta moda przemija.

    poza tirami nigdy jej w Olsztynie nie zauważyłem.

> [...]
    > hipermarketami z kartką Sprzedam NicNiePóka NicNieStóka.
    > Szczególnym targetem tzw wiejskich-komisów-rozproszonych są klienci

    W sensie tępisz rozwieszanie ogłoszeń o sprzedaży samochodu na tychże
    samochodach? Czemu?! Genialny pomysł IMO, samochód jeździ i się
    reklamuje, ludziska wstępnie go obejrzą co odfiltruje część ludzi (czas
    to pieniądz)... same zalety.