  • 1. Data: 2009-02-15 08:39:50
    Temat: Tania drukarka termosublimacyjna z opcja 13x18cm
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Czy jest cos takiego j/w w cenie do 1500zl nowa ???

    Pozdrawiam - Krzys' - Radom

  • 2. Data: 2009-02-15 09:32:36
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy jest cos takiego j/w w cenie do 1500zl nowa ???

    Albo pocztówka 10x15 cm albo A4.

  • 3. Data: 2009-02-17 01:14:46
    Od: Padre <P...@n...net>

    MC pisze:
    > Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Albo pocztówka 10x15 cm albo A4.
    A to niby czemu? Wiesz czy tylko tak sobie piszesz, z nudów?

  • 4. Data: 2009-02-17 13:08:16
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > A to niby czemu? Wiesz czy tylko tak sobie piszesz, z nudów?

    Wiem. W drukarkach termosublimacyjnych jest listwa zwykle z 300 grzejnikami
    na cal. Obsługa 13 cm wymagałaby przedłużenia tej listwy o 3 cm i dołożenie
    odpowiedniej liczby grzałek co podwyższyłoby cenę. Do tego dochodzi całe
    oprzyrządowanie, kasety, taśmy i ta cała reszta, która musi być dopasowana
    do szerokości kartki. Dla rzadziej używanych formatów to się nikomu nie
    opłaca.

  • 5. Data: 2009-02-18 16:38:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    MC pisze:
> [...]
    > tego dochodzi całe oprzyrządowanie, kasety, taśmy i ta cała reszta,
    > która musi być dopasowana do szerokości kartki. Dla rzadziej używanych

    No to dowiedz się że jednak się opłaca - hint: http://www.hiti.com

    bez problemu do kupienia w Polsce i całkiem niedrogie..

  • 6. Data: 2009-02-18 16:57:18
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > No to dowiedz się że jednak się opłaca - hint: http://www.hiti.com
    >
    > bez problemu do kupienia w Polsce i całkiem niedrogie.

    Faktycznie, przepraszam wprowadzonych w błąd za wprowadzenie.