  • 1. Data: 2009-02-14 19:42:20
    Temat: niewyraźny obraz z PC na TV
    Od: Adam <a...@g...com>

    Witam

    Kupiłem przedłużacz do kabla d-sub aby podłączyc tv do pc. W
    laptopie wciskałem odpowiednią kombinację klawiszy (FN + F4) i ładnie
    się obraz przełączał, był ostry i bez zniekształceń. W PC mam kartę
    Radeon HD 4850, z dwoma złączami DVI. Aby więc podłączyc TV do PC
    podłączyłem D-SUB do dołączonego do karty grafiki konwerter DVI -> D-
    SUB. Jednak obraz jest niewyraźny (1920 x 1080). Boli nie też to, że
    stary monitor jest cały czas włączony i jest wyświetlany też na nim
    obraz. Chciałbym zrobic tak jak na laptopie przełaczenie między
    monitorami, aby jeden był wyłączony i na drugim był wyraźny obraz.
    Udało się komuś z Was tai problem obejśc?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-14 21:41:27
    Temat: Re: niewyraźny obraz z PC na TV
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    o.googlegroups.com...
> [...]

    >Radeon HD 4850, z dwoma złączami DVI. Aby więc podłączyc TV do PC
    >podłączyłem D-SUB do dołączonego do karty grafiki konwerter DVI -> D-

    A tv nie ma wejścia HDMI ? A ustawiłeś na tv właściwą rozdzielczość ?

  • 3. Data: 2009-02-15 08:43:30
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Adam pisze:

> [...]
    > monitorami, aby jeden był wyłączony i na drugim był wyraźny obraz.
    > Udało się komuś z Was tai problem obejśc?

    1. A w CCC jak masz zdefiniowane klawisze skrótów? Alt+F4 powinno
    "Przełączać wyświetlacze". Może ten skrót jest przypisany czemu innemu?
    2. Podłączając "analogowo" nie otrzymasz wyraźnego obrazu na TV. Czyli
    jeśli nie masz w TV wejścia HDMI, to obraz będzie lekko rozmyty.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."

  • 4. Data: 2009-02-15 09:09:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Lut, 09:43, Solar <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    > "Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."

    Tylko, że jak napisałem wcześniej - obraz z laptopa jest dobry i
    wyraźny.
    Niestety PC stoi daleko od tv i nie kabel hdmi nie sięgnie.
    CCC ?

  • 5. Data: 2009-02-15 16:31:37
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Adam pisze:

    > Tylko, że jak napisałem wcześniej - obraz z laptopa jest dobry i
    > wyraźny.
    > Niestety PC stoi daleko od tv i nie kabel hdmi nie sięgnie.
    > CCC ?

    A jak jest podłączony laptop do TV?
    CCC - catalyst control center

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Religia jest dla ludzi bez rozumu."
    Józef Piłsudski

  • 6. Data: 2009-02-15 23:20:57
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.2.2009, Adam napisał(a):

    > Tylko, że jak napisałem wcześniej - obraz z laptopa jest dobry i
    > wyraźny.

    Na tym samym kablu i tej samej długości/odległości co stacjonarny?

    > Niestety PC stoi daleko od tv i nie kabel hdmi nie sięgnie.

    Im dalej tym gorzej - po D-SUB idzie sygnał analogowy. Zainwestuj w
    dłuższe HDMI.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/