  • 1. Data: 2009-02-15 11:44:09
    Temat: Pytanie o RAM
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    W opisie plyty glownej jest napisane: typ obsługiwanej pamięci: DDR2-533
    Czy bedzie tez obslugiwana pamiec 667?
    Plyta to: ECS P4M890T-M2
    adam

  • 2. Data: 2009-02-15 12:00:33
    Temat: Re: Pytanie o RAM
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > W opisie plyty glownej jest napisane: typ obsługiwanej pamięci: DDR2-533

    Na liczniku mojego samochodu jest 250 km/h.

    > Czy bedzie tez obslugiwana pamiec 667?

    Czy mogę jechać z mniejszą prędkością?

    > Plyta to: ECS P4M890T-M2

    Odpowiedź na pytanie: tak.

  • 3. Data: 2009-02-15 12:52:12
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Odpowiedź na pytanie: tak.

    To czemu w opisie plyty glownej jest, ze obsluguje pamiec 533 (lub 400)? A nie
    pisze, ze 533 lub wyzej? Plyta ma co najmniej 2 lata. Czyzby wtedy nie bylo
    pamieci o taktowaniu wiekszym niz 533?
    adam

  • 4. Data: 2009-02-15 13:05:04
    Od: "M.G." <w...@p...fm>

> [...]
    > nie
    > pisze, ze 533 lub wyzej? Plyta ma co najmniej 2 lata. Czyzby wtedy nie

    widocznie nie bylo
    Pamiec o zegarze (taktowaniu lub inaczej czestotliwosci)wyzszym moze jak
    najbardziej pracowac na nizszych czestotliwosciach. Czyli jak 'qwerty'
    napisal samochod o V max 250km/h moze jechac z predkoscia 150 km/h.

    Samochod zezre wtedy mniej paliwa, pamiec zezre mniej energii (mniejsza
    czestotliwosc, mniejsze grzanie)

  • 5. Data: 2009-02-15 13:12:07
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > najbardziej pracowac na nizszych czestotliwosciach. Czyli jak 'qwerty'
    > napisal samochod o V max 250km/h moze jechac z predkoscia 150 km/h.

    To jest oczywiscie wszystko logiczne. Pytam dlatego, ze w sklepach (np. w
    Vobisie) powiedzieli mi, ze powyzej 533 na pewno nie bedzie pracowac. A przeciez
    im wyzsza mozliwosc taktowania, to tym "dokladniej" ustala sie sygnaly w pamieci.
    adam

  • 6. Data: 2009-02-15 13:14:54
    Od: a...@p...onet.pl

    Dodam, ze tak w ogole to plyta taktowana jest z czest. 266.
    A wracajac do informacji ze sklepow, to w jednym z nich powiedziano mi, ze 667
    bedzie dzialac, a 800 nie! Ze tu chodzi o jakas wielokrotnosc 533. Nie wiem
    jednak o jaka.
    adam

  • 7. Data: 2009-02-15 13:25:03
    Od: a...@p...onet.pl

    Ale znalazlem cos takiego:
    gdzie jest identyczne pytanie jak moje i odpowiedz negatywna! Nie ma tam jednak
    uzasadnienia tej negatywnej odpowiedzi.
    adam

  • 8. Data: 2009-02-15 13:28:01
    Temat: sorry
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Sorry, chodzilo mi o te dyskusje:
    http://www.frazpc.pl/b/177330
    adam

  • 9. Data: 2009-02-15 13:48:45
    Od: Maru <m...@n...pl>

    adam pisze:

    > To czemu w opisie plyty glownej jest, ze obsluguje pamiec 533 (lub 400)? A nie
    > pisze, ze 533 lub wyzej?

    A co mieli napisać, że będzie obsługiwała pamięć 667 z prędkością 533?
    Przecież nikt nie będzie płacił więcej za pamięć skoro i tak będzie pracować
    jak wolniejsza za mniejsze pieniądze.

  • 10. Data: 2009-02-15 13:55:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1161269.html
    > gdzie jest identyczne pytanie jak moje i odpowiedz negatywna! Nie ma tam

    Nie widzę tam identycznego pytania.
    Osoba miała płytę DDR1, a chciała wsadzić DDR2.
    Fizycznie nie dałoby się wsadzić (chyba, że za pomocą młotka i brzeszczotu).