  • 1. Data: 2010-03-03 06:43:06
    Temat: Tarnobrzeg - Gdańsk - jak najlepiej?
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    Cześć,
    czy ktoś jechał ostatnio tą trasą?
    Chciałem pojechać przez Radom do "jedynki" w Piotrkowie, a potem przez
    Łódź do A1.

    Ale słyszałem o remincie drogi we Włocławku. Czy to jest duże
    utrudnienie?
    Wyjeżdząm dziś ok 12:00 - więc włocławek będę mijał ok 16:00 -17:00.

    Czy może lepiej nie pchać się do jedynki tylko od Radomia przez Raszyn
    - objechać Warszawę od Zachodu do Łomianek i dalej 7-ką?

    Dzięi za podpowiedzi.
    ;-)

  • 2. Data: 2010-03-03 10:32:59
    Temat: Re: Tarnobrzeg - Gdańsk - jak najlepiej?
    Od: KP <p...@o...pl>

    ZEN pisze:
> [...]
    >
    > Czy może lepiej nie pchać się do jedynki tylko od Radomia przez Raszyn
    > - objechać Warszawę od Zachodu do Łomianek i dalej 7-ką?

    w piatek jechalem 7'ka warszawa-gdynia i nie ma zadnych remontow ani
    podobnych problemow

  • 3. Data: 2010-03-03 12:10:58
    Od: ZEN <g...@w...pl>

    > w piatek jechalem 7'ka warszawa-gdynia i nie ma zadnych remontow ani
    > podobnych problemow

    Pytanie tylko jak najlepiej objechać Warszawe?
    Przez Sochaczew i od zachodu do Łomianek?

  • 4. Data: 2010-03-03 12:53:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "ZEN" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > w piatek jechalem 7'ka warszawa-gdynia i nie ma zadnych remontow ani
    > podobnych problemow

    Pytanie tylko jak najlepiej objechać Warszawe?
    Przez Sochaczew i od zachodu do Łomianek?

    Bez sensu. Nadrabiasz drogi i niewiele zyskasz. Jak już to
    Grójec ->Sochaczew ->Płońsk, ale droga kiepska, zatirzona i zafotoradarzona.
    Lepiej Nadarzyn -> Błonie - >Nowy Dwór Maz. Lepsza droga i krótsza, choć
    wąska i tirów też sporo.