  • 1. Data: 2010-03-02 22:03:05
    Temat: Jaki przebieg mają NOWE Audi/MB kupowane w SALONIE ? Na pewno 0 km ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Bo zastanawia mnie fakt że np. znany broker Piwnik pisze "nowy, nieużywany" a poniżej
    już pisze: "Informacje:Rok produkcji: 2010, 10
    km". Skąd te 10km ?
    Może fabrycznie tyle przejeżdżają na hamowni ?
    http://piwnikcenter.otomoto.pl/audi-a4-nowy-2010-tan
    iej-niz-w-salonie-C10336905.html
    A tu kolejny broker, auto też oczywiscie nowe, ale tu już przebieg... 133km. Ciekawe
    http://imcorporation.otomoto.pl/mercedes-e-220-cdi-b
    lueefficiency-coupe-C11441249.html
    Arek

    PS. Jak merc E Coupe 204KM kosztujący oficjalnie 183.000 dałoby się kupić za 128 700
    PLN to od razu po niego lecę.

  • 2. Data: 2010-03-02 22:21:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 22:03:05 +0100, A r t i e napisał(a):

    > "Informacje:Rok produkcji: 2010, 10
    > km". Skąd te 10km ?
    > Może fabrycznie tyle przejeżdżają na hamowni ?

    Nic w tym dziwnego. W samej fabryce auto może przejechać parę km, a
    potem jakieś parkingi przyfabryczne, dojazdy na platformy załadowcze
    itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-03-02 22:44:00
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 22:21:33 +0100, MadMan napisał(a):

    > Nic w tym dziwnego. W samej fabryce auto może przejechać parę km, a
    > potem jakieś parkingi przyfabryczne, dojazdy na platformy załadowcze
    > itp.

    W USA z fabryki w Norfolk Fordy F-150 na terminal załadunkowy (jeden na
    pociągi, drugi na ciężarówki) dojeżdżają jakieś 2,2 mili.

    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=242
    4+Springfield+Avenue,+Norfolk,+VA+23523-2443+(Ford+M
    otor+Co+Norfolk+Assembly)&daddr=36.813196,+-76.26191
    0&hl=pl&geocode=CWic6HSvtACWFckDMgIdcIR0-yG5qmdHc5w7
    BykDUmZqXr26iTGHFJV_awMj6w%3B&mra=pe&mrcr=0&sll=36.7
    95419,-76.248927&sspn=0.252931,0.617294&ie=UTF8&t=h&
    z=14

    Potem jeszcze przestawianie po placu, załadunek na wagony... a ten
    terminal jest bardzo blisko..... potem zjazd z drugiej strony .. załadunek
    na cieżarówki... itd itp.. spokojnie 10 km się uzbiera....

    BTW:
    W wakacje roku 2003 przyjeżdżały F-150 model rocznikowy 2004. To normalne
    bo trzeba to rozesłać po całym USA i na Kanadę....

    Ale omyłkowo zdażył się też model na rok 2005 .... i trzeba go było
    zawrócić do fabryki..... Ciekaw jestem ile wcześniej produkują samochody
    na dany rok....

  • 4. Data: 2010-03-03 01:04:46
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "A r t i e" <a...@g...pl> wrote in message
    > Bo zastanawia mnie fakt że np. znany broker Piwnik pisze "nowy,
    > nieużywany" a poniżej już pisze: "Informacje:Rok produkcji: 2010, 10 km".
    > Skąd te 10km ? Może fabrycznie tyle przejeżdżają na hamowni ?

    Zwykła jazda próbna wozem z salonu to kilkanaście kilometrów. Jeśli dany
    egzemplarz ma ich za sobą tylko kilka to chyba można uczciwie napisać "nowy,
    nieużywany".

  • 5. Data: 2010-03-03 01:12:46
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zwykła jazda próbna wozem z salonu to kilkanaście kilometrów. Jeśli dany
    > egzemplarz ma ich za sobą tylko kilka to chyba można uczciwie napisać

    te z góry przeznaczone na jazdy testowe maja sporo większe przebiegi niż
    10km.
    Każde auto kupione w salonie ma stan licznika =! 0km niejednokrotnie miałem
    do czynienia z autami w różnych salonach i przebiegi były od 5 do nawet
    50km.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-03-03 01:58:39
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Każde auto kupione w salonie ma stan licznika =! 0km niejednokrotnie miałem do
    czynienia z autami w różnych salonach i przebiegi

    Pamiętam jeszcze jak maluch nowy miał parę km-rozpędzano go w fabryce na rolkach do
    110km/h i stąd ten przebieg.

    Arek

  • 7. Data: 2010-03-03 07:41:51
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    A r t i e wrote:
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pamiętam jeszcze jak maluch nowy miał parę km-rozpędzano go w fabryce
    > na rolkach do 110km/h i stąd ten przebieg.

    Moj fordzik w salonie miał przejechane 34km :) Powinienem ubiegac się o większy
    rabat z tego powodu? ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 8. Data: 2010-03-03 08:15:22
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 01:12:46 +0100, Lewis napisał(a):
> [...]
    > do czynienia z autami w różnych salonach i przebiegi były od 5 do nawet

    Czekaj, bo nie zrozumiałem.
    Najpierw piszesz, że kaze NEW auto z salonu ma 0 na linkicziku kilometrów,
    a potem piszesz, że jednak mają przebieg cirka 5-50 km.
    To w końcu jak uważasz?

    Mój new z salonu Citroena miał przebieg rzędu 5 km, co nieuważam za rzecz
    straszną. Samochodu nie latają, trzeba je przemieszczać - czy to na plac,
    czy to lawete z transportem, czy to na miejscu w salonie.

    --
    Franc

  • 9. Data: 2010-03-03 08:48:27
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Franc pisze:

    > Czekaj, bo nie zrozumiałem.
    > Najpierw piszesz, że kaze NEW auto z salonu ma 0 na linkicziku kilometrów,
    > a potem piszesz, że jednak mają przebieg cirka 5-50 km.
    > To w końcu jak uważasz?

    "=!" oznacza "różne", nie "równe". Chodzi oczywiście o ten wykrzyknik.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2010-03-03 09:10:44
    Od: PJ <p...@g...com>

    niektore liczniki mozna raz zresetowac, najczesciej tuz przed wysylka
    do dealera, te 10 km to normalnie zaden problem ale o te 133 km to juz
    warto zapytac, moglo byc tak ze auto wedruje od handlarza do handlarza
    i nabija km

    P.