  • 91. Data: 2010-06-14 11:35:02
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Od razu dopiszę żeby nie było, że będziesz wymyślał tak jak Bax -
    > oczywiście mowa o splitterze dedykowanym do Cyfry i sprawnym tunerze
    > który potrafi Cyfrę odbierać.
    > Albo analogicznie zestaw do conaxa itd.

    działa z każdym dekoderem cyfry.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 92. Data: 2010-06-14 11:48:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A można tak założyć?

    Nawet się powinno, jeżeli jest inaczej tzn. tylko tyle, że tuner to chiński
    szajs.

    > Zdarzało się.

    > Ale ja nic nie pisałem o podziale droższe/tańsze.
    > Odnosiłem się ogólnie do tematu.

    A ja zaznaczyłem na samym początku, że były/są dwa rozwiązania przeznaczone
    dla konkretnych tunerów i trzeba to brać pod uwagę przy zakupie.

    > Co znaczy że problemy o których pisałem jednak są.

    Nie ma jeżeli zastosujesz się do konkretnych zasad, np. analogicznych jak w
    przypadku doboru tunera do systemu kodowania. Przerasta Cie to?

    > To co Ty piszesz jest pomysłem jak je ograniczyć, więc po co uparcie
    > twierdzisz, że nigdy przenigdy żaden splitter nie miał prawa sprawiać
    > kłopotu?

    Spliter to urządzenie które jak każde inne ma prawo działać czasami źle. Czy
    każdy urządzenie które używałeś zawsze działało idealnie?

  • 93. Data: 2010-06-14 11:57:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Od razu dopiszę żeby nie było, że będziesz wymyślał tak jak Bax -
    > oczywiście mowa o splitterze dedykowanym do Cyfry i sprawnym tunerze który
    > potrafi Cyfrę odbierać.

    O widzisz dobrze że napisałeś "spliterze dedykowanym do Cyfry". Splitery
    dedykowane do Cyfry mają to do siebie, że są DEDYKOWANE dla konkretnych
    konfiguracji tunerów. Musisz sobie dobrać. Koniec kropka.

  • 94. Data: 2010-06-14 12:28:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > działa z każdym dekoderem cyfry.

    Ok.
    A każdy splitter?

  • 95. Data: 2010-06-14 12:29:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Spliter to urządzenie które jak każde inne ma prawo działać czasami źle.

    Dokładnie.
    Więc po co pisać, że jest inaczej i każdy koniecznie działa dobrze?

  • 96. Data: 2010-06-14 12:31:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > O widzisz dobrze że napisałeś "spliterze dedykowanym do Cyfry".

    Wydawało mi się to tak oczywiste, że nie wspominałem.
    Sorry, jeśli na tym polegało nasze niezrozumienie.

    > Splitery dedykowane do Cyfry mają to do siebie, że są DEDYKOWANE dla
    > konkretnych konfiguracji tunerów. Musisz sobie dobrać. Koniec kropka.

    Czyli jak zmienię tuner, to nie mam pewności że zadziała.
    A więc tak jak pisałem - do luftu.

    Dla mnie oczywiście.
    Ktoś może chcieć zaryzykować.

  • 97. Data: 2010-06-14 12:37:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dokładnie.
    > Więc po co pisać, że jest inaczej i każdy koniecznie działa dobrze?

    Usterka to czynnik trudny do przewidzenia i zapewne nie jest on wprowadzany
    celowo.

  • 98. Data: 2010-06-14 12:39:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wydawało mi się to tak oczywiste, że nie wspominałem.
    > Sorry, jeśli na tym polegało nasze niezrozumienie.

    > Czyli jak zmienię tuner, to nie mam pewności że zadziała.
    > A więc tak jak pisałem - do luftu.

    Nie, bo możesz wybrać ten który działa z całą gamą tunerów za wyższą cenę
    zamiast wariantu dla gołodupców.

  • 99. Data: 2010-06-14 13:08:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ok.
    > A każdy splitter?

    ten znowu swoje. każdy dekoder współpracuje z kartą cyfry?

  • 100. Data: 2010-06-14 14:55:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Usterka to czynnik trudny do przewidzenia i zapewne nie jest on
    > wprowadzany celowo.

    A Ty o usterkach mówiłeś?
    Bo ja raczej o niedoróbkach, pewnie w sofcie.
    A bardziej o czymś co decyduje, że w jednym tunerze splitter działa, a w
    innym nie.