  • Data: 2021-02-17 00:22:44
    Temat: Tesla
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do starych userów grupy, czysto z ciekawości. Zainteresował
    mnie raczej negowany obszar (tabu) związany z darmowym pozyskiwaniem
    energii. Używając google.groups nie trafiłem na jakieś ciekawe dyskusje,
    co sugeruje, że się nie odbyły lub zostały skasowane. Coś tam elektrody
    wspominają ale wiadomo w sumie co :)

    Czy ktoś z Was rozkminiał patenty Tesli? Generalnie google czy inne
    wyszukiwarki wypluwają słabe wyniki ale jeśli użyć innych słów
    kluczowych to trafiam na ciekawe tematy w tym zakresie jak i rozwiązania.

    Zauważyłem boom w latach 2008-2010 ale jakoś wyciszane.

    Z uwagi na wrodzone niedowierzanie a zarazem logikę i włożony wysiłek,
    próbuję dojść tych osiągnięć/budowli. Odrzucam większość bzdur i fejków
    bo to raczej oczywiste:)

    Na dzień dzisiejszy mam prawie złożony silnik Adamsa/Bedini i jestem na
    ukończeniu projektu, po prostu, żeby sprawdzić teorię z praktyką.
    "Kapanadze" /"kapagen" (szukać w google lub na YT) to też ciekawe pomysły.
    Długie zimowe wieczory i mrozy spowodowały to zainteresowanie.
    Rozumiem doskonale sceptycyzm ale nie poszukuję PM (bo nie istnieje).
    Interesuje mnie, czy ktoś z was podążał tym tropem i ma jakieś
    osiągnięcia czy raczej porażki?

    Filozofię proszę sobie odpuścić, bo nie o to pytam.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>