  • 1. Data: 2020-09-09 07:42:53
    Temat: Tesla pozera Daimlera
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://efahrer.chip.de/news/wegen-milliarden-verlus
    ten-mitarbeiter-zittern-vor-der-us-uebernahme_102986

    miliardowe straty wielkiego kiedys koncernu spowodowane przez bledne decyzje starych
    ludzi ...

    https://www.businessinsider.de/wirtschaft/mobility/d
    aimler-dieter-zetsche-luxusrente-in-krise-jobangst/

    dostaje 4250 euro dziennie a ten dzban wpedzil Daimlera w Dieselgate i ten sam dzban
    przespal e-rewolucje w konsekwencji czego 30 000 pojdzie na bruk

    niemieckie borowe dziadki nie ogarniaja rzeczywistosci, Musk to przy nich jakis
    kosmita, pewnie sni im sie po nocach ze przychodzi i zabiera im firmy :-) zmiana
    pokoleniowa jest nieunkniona no chyba ze dziadki chca zabrac firmy do grobu ...

  • 2. Data: 2020-09-09 12:46:15
    Temat: Re: Tesla pozera Daimlera
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 09.09.2020 o 07:42, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    pokoleniowa jest nieunkniona no chyba ze dziadki chca zabrac firmy do grobu ...

    Ciekawe ciekawe.

    Nie wiedziałem, że Mercedes tak cienko przędzie.
    Ale już się zaczyna odkuwać. A jak się dogadają z Teslą,
    to może być jeszcze lepiej.
    O przejęciu Mercedesa przez Teslę nie ma mowy moim zdaniem.
    W końcu:
    bez gwiazdy nie ma jazdy!

  • 3. Data: 2020-09-09 18:03:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 września 2020 o 12:46:20 UTC+2 robot napisał(a):
> [...]
    > to może być jeszcze lepiej.
    > O przejęciu Mercedesa przez Teslę nie ma mowy moim zdaniem.
    Przed chwilą czytałem w necie że Tesla na giełdzie dzisiaj straciła 20%.

  • 4. Data: 2020-09-09 18:48:03
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    > Przed chwilą czytałem w necie że Tesla na giełdzie dzisiaj straciła 20%.

    https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/gielda
    /10361368/elon-musk-stracil-ponad-16-mld-dolarow-w-j
    eden-dzien-akcje-tesli-nurkuja.html

    Nie tylko tesla jak widać.

  • 5. Data: 2020-09-14 08:41:22
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://newsabc.net/aiways-dozens-of-e-cars-from-chi
    na-have-appeared-in-corsica/

    chinski desant na Korsyce :-)

    to bedzie krotka pilka: albo niemieckie (i inne ) dziadki borowe sie ogarna i zaczna
    powaznie gonic Tesle albo chinczycy puszcza ich z torbami, zarty sie skonczyly

  • 6. Data: 2020-09-14 08:52:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-09-2020 o 08:41, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    zaczna powaznie gonic Tesle albo chinczycy puszcza ich z torbami, zarty sie skonczyly

    Ale kilka dni temu jeszcze pisałeś, że elektryki są dla lemingów, to o
    co teraz chodzi?

  • 7. Data: 2020-09-14 10:06:00
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    zaczna powaznie gonic Tesle albo chinczycy puszcza ich z torbami, zarty sie skonczyly

    Ale że co? Tuziny?
    To tyle co nic.

  • 8. Data: 2020-09-14 10:12:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2020 07:52, Cavallino wrote:
    na-have-appeared-in-corsica/

    > Ale kilka dni temu jeszcze pisałeś, że elektryki są dla lemingów, to o
    > co teraz chodzi?

    No bo sa w obecnej formie. Tacy platni w nie ta co trzeba strone testerzy.

  • 9. Data: 2020-09-14 10:53:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ale że co? Tuziny? To tyle co nic.

    500 i nie zamawia jas fasola tylko

    local branch of the *Hertz* car rental company

    a to jest firma z gornej polki wiec jesli u nich sie sprawdzi to bedzie juz jakis
    wyznacznik

    They are there now in Corsica. Reason enough for the French news channel France 2 to
    make a report about the new exotic. And to speak to the man who immediately grabbed
    it: Gilles Filippi, who runs the local branch of the Hertz car rental company and has
    ordered 500 U5s.

  • 10. Data: 2020-09-14 15:31:41
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 14.09.2020 o 10:53, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    grabbed it: Gilles Filippi, who runs the local branch of the Hertz car rental company

    Aha. 500.
    No to rzeczywiście zalali rynek.
    Dziadki borowe, cokolwiek by to nie znaczyło, już się pakują.