  • 1. Data: 2020-09-07 10:33:19
    Temat: elektryk vs reszta świata - na forach dyskusyjnych
    Od: robot <r...@o...pl>

    Tak se właśnie pomyślałem:
    Teraz to jeszcze nic.
    Wyobrażacie sobie jakie flejmy będą w tym temacie?
    Mam na myśli w czasach kiedy elekryki będą popularne. (jeżeli będą takie
    czasy)

  • 2. Data: 2020-09-07 10:37:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Monday, September 7, 2020, 10:33:19 AM, you wrote:

> [...]
    > Wyobrażacie sobie jakie flejmy będą w tym temacie?
    > Mam na myśli w czasach kiedy elekryki będą popularne. (jeżeli będą takie

    Szybciej, niż Ci się wydaje. Sama Tesla produkuje milion rocznie i się
    dopiero rozkręca...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2020-09-07 12:58:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.09.2020 o 10:33, robot pisze:
    > Tak se właśnie pomyślałem:
    > Teraz to jeszcze nic.
    > Wyobrażacie sobie jakie flejmy będą w tym temacie?
    nie będzie. Nie będzie powodów.
    teraz i w przyszłości, elektryki mogą realizować transport do pracy
    najtaniej, o ile właściciel ma możliwość darmowego ładowania. to sie nie
    zmieni. więcej ludzi będzie miało taką możliwość, i będzie to stanowiło
    określony procent użytkowników lokalnych dróg. jeśli będziemy prąd
    wytwarzać z węgla będzie drożał, do niebotycznych wartości. co spowoduje
    ze jazda elektrykiem będzie kosztowała podobny rząd cen do LPG, przy
    czym koszt zakupu pojazdu z LPG będzie rząd wielkości cen niższy. W
    sensie jeśli ktoś widzi siebie w aucie z LPG to ma mniejszą presje na to
    aby to auto było nowe. Zanim się elektryki spopularyzują, będziemy
    wiedzieli jak żywotne są ogniwa i co z nimi po ich śmierci robić. No i
    będziemy mieli zajebiście dużo stacji ładowania, do których to stacji
    będą już pociągnięte (ciekawe kto za to zapłaci) bardzo grube miedziane
    kable.
    Więc o co tu robić flejma?

    ToMasz

  • 4. Data: 2020-09-07 13:47:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sensie darmowy flejm zamiast płatnego trzeciego obiadu?

    -----

  • 5. Data: 2020-09-07 15:05:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/09/2020 11:58, ToMasz wrote:
> [...]
    > będziemy mieli zajebiście dużo stacji ładowania, do których to stacji
    > będą już pociągnięte (ciekawe kto za to zapłaci) bardzo grube miedziane

    Nawet Polska w koncu odejdzie od wegla, a technologia aut elektrycznych
    sie zmieni. Na razie lemingi testuja (i jeszcze za to placa) wersje na
    baterie bo ktos to robic musi.

  • 6. Data: 2020-09-07 15:47:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 07/09/2020 11:58, ToMasz wrote:
    [...]
    >Nawet Polska w koncu odejdzie od wegla, a technologia aut
    >elektrycznych

    Ponoc mamy zapasy na 500 lat.
    Wiec nie tak szybko :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-09-07 15:58:14
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Wyobrażacie sobie jakie flejmy będą w tym temacie?
    > Mam na myśli w czasach kiedy elekryki będą popularne. (jeżeli będą takie

    Jak się upowszechnią w pełni elektryczne samochody, tak że znikną
    wszystkie spalinówki, to nie będziesz już kierowcą tylko pasażerem;
    samochodu, drona czy innego pojazdu i wpływu na prowadzenie, "spalanie",
    naprawy nie będziesz miał żadnego.
    To o czym tu dyskutować?

  • 8. Data: 2020-09-07 16:12:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/09/2020 14:47, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
    > On 07/09/2020 11:58, ToMasz wrote:
    > [...]
    >
    > Ponoc mamy zapasy na 500 lat.
    > Wiec nie tak szybko :-)

    Ja czytalem, ze na 200 gdybysmy wydobyli wszystko co sie da. Ale to
    wszystko co sie da jest tak gleboko, ze taniej byloby wozic wegiel z
    innej planety. Zreszta juz teraz taniej jest kupic w Australii.

  • 9. Data: 2020-09-07 17:55:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** robot pisze tak:

    > Wyobrażacie sobie jakie flejmy będą w tym temacie?
    > Mam na myśli w czasach kiedy elekryki będą popularne. (jeżeli będą
    > takie czasy)

    Będą firmy oferujące tranzystory o pozłacanych nogach. Moje diody są
    lepsze.

    Ale pewnego dnia żeby uniknąć śmierci zbakupujemy mózgi w Matrixie i
    planeta się zazieleni na nowo, Drogi i pojazdy staną się niepotrzebne.

    Elon Muzg już wczepił świni usb ;)

    kto w 2479?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 10. Data: 2020-09-07 18:28:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, September 7, 2020 at 12:58:46 PM UTC+2, ToMasz wrote:

    > nie będzie. Nie będzie powodów.
    > teraz i w przyszłości, elektryki mogą realizować transport do pracy
    > najtaniej, o ile właściciel ma możliwość darmowego ładowania. to sie nie
    > zmieni.

    E tam, zmieni sie szybciej niz sie spodziewamy. Zaden eurosocjalistyczny kraj nie
    zrezygnuje z kasy pobieranej od wlascicieli samochodow. Benzyna/ropa tez droga nie
    jest, wiekszosc ceny na stacji to podatki...
    To, ze elektryki maja preferencje to sytuacja chwilowa. jazda buspasami, darmowe
    parkowanie w strefach, darmowe ladowarki szybko znikna, jak tlko sie zwiekszy
    procentowy udzial pojazdow elektrycznych.
    Ladowanie z wlasnego taniego pradu bedzie tak samo nielegalne jak teraz jazda na
    oleju opalowym, lub jakis podatek drogowy wprowadza... nie ma opcji, zeby tak sie nie
    stalo...