  • 1. Data: 2020-09-21 21:49:35
    Temat: Tesla w akcji.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W niedziele popołudniu wracałem A4 do Krakowa.
    Ruch jak cholera efekt taki że czasami prawy szedł szybciej niż lewy:)
    W pewnym momencie wyprzedziła mnie Tesla X (taka terenowa)
    na prawym pasie.
    Ale w pewnym momencie lewy pas przyspieszył no i przyspieszyłem
    z 80 do tych 120 moją wolnossąccą benzyną.
    Więc pan w Tesli miał mnóstwo czasu żeby zareagować.
    Ale nie zrobił tego.

    Myślę że jeszcze chwile potrwa zanim elektryki staną się bardziej popularne.
    I to już nawet nie kwestia ceny tylko zasięgu.

  • 2. Data: 2020-09-21 23:31:43
    Temat: Re: Tesla w akcji.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-21 o 21:49, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Myślę że jeszcze chwile potrwa zanim elektryki staną się bardziej popularne.
    > I to już nawet nie kwestia ceny tylko zasięgu.

    A może to była kobieta?

  • 3. Data: 2020-09-22 07:36:29
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    pytanie brzmi czy kierowca wykazywal funkcje zyciowe ?

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pol
    icja-scigala-tesle-prowadzona-przez-autopilota-kiero
    wca-i-pasazer-spali/7vf8e9y

    a to juz bylo:

    ogladanie Harrego Pottera
    streamowanie na tik toki, pornole, youtube
    selfiki
    makijaz
    prace biurowe (ksiegowosc bodajze)
    spozywanie posilkow

  • 4. Data: 2020-09-22 07:43:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-09-2020 o 21:49, Bolko pisze:
> [...]
    > z 80 do tych 120 moją wolnossąccą benzyną.
    > Więc pan w Tesli miał mnóstwo czasu żeby zareagować.

    Nie bardzo wiadomo co chciałeś w ten sposób przekazać...
    Że mógł przyspieszyć, ale nie chciał?
    Czy że to skutek za małego zasięgu?
    Czyli że po przejechaniu 400 km, obawiał się pozostałych 100? ;-)

    To było po drodze jedyne auto, które wyprzedziłeś iż taki zdziwiony byłeś?
    Czy może reszta to też elektryki?

    A jeśli nie, to widocznie na spalinówki też nie czas, bo się nie nadają
    z uwagi na mały zasięg i nie przyspieszają, zawsze gdy mogą......? ;-)

    Bo o 100 innych możliwościach dla których mógł nie zmienić prędkości, to
    wiadomo, że nie pomyślałeś.....

  • 5. Data: 2020-09-22 08:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >pytanie brzmi czy kierowca wykazywal funkcje zyciowe ?

    Jeszcze tak :-)

> [...]
    >a to juz bylo:
    >ogladanie Harrego Pottera
    >streamowanie na tik toki, pornole, youtube

    Ale o co chodzi ?
    Kupiles samochod z autopilotem, to uzywasz :-)

    Duza odwaga, czy duza glupota ? :-)

    W sumie, to podziwiam programistow z Tesli, ze najwyrazniej daje rade.

    A policja sie czepia :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-09-22 09:03:54
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --W sumie, to podziwiam programistow z Tesli, ze najwyrazniej daje rade.

    to co dla europejskich gamonii bylo niemozliwe jednak stalo sie faktem

    --A policja sie czepia :-)

    za dodatkowe $ Elon udostepni tryb ucieczkowy albo od razu Mad Maxa :-)

  • 7. Data: 2020-09-22 10:56:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/09/2020 20:49, Bolko wrote:
> [...]
    >
    > Myślę że jeszcze chwile potrwa zanim elektryki staną się bardziej popularne.
    > I to już nawet nie kwestia ceny tylko zasięgu.

    Moze celowo jechal wolniej bo sie rozgladal za miejscem w ktorym moglby
    zjesc trzeci weganski obiad tego dnia? ;)

  • 8. Data: 2020-09-22 15:45:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >--W sumie, to podziwiam programistow z Tesli, ze najwyrazniej daje
    >rade.
    >to co dla europejskich gamonii bylo niemozliwe jednak stalo sie
    >faktem

    No - takim faktem, ze czasem jednak wjezdza pod ciezarowke.
    Poza tym i w Europie sie trafiaja jakies elementy tego systemu, choc
    nie wiadomo od jakich programistow.

    No i kwestie prawne - w Europie samochod raczej musi miec kierowce.
    W USA pewnie tez, ale jak widac - jak sie zdarzy bogaty
    wlasciciel/inwestor, to nie musi :-)

    >--A policja sie czepia :-)
    >za dodatkowe $ Elon udostepni tryb ucieczkowy albo od razu Mad Maxa
    >:-)

    A kulodporna karoserie tez ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-09-22 17:19:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.09.2020 o 08:11, J.F. pisze:

    > Ale o co chodzi ?
    > Kupiles samochod z autopilotem, to uzywasz :-)

    No właśnie nie kupiłeś. Tesla twierdzi, że masz uważać i być gotowym do
    przejęcia sterów. Ponadto ty odpowiadasz.

    > Duza odwaga, czy duza glupota ? :-)

    W sumie jak to ująłeś "normalne użytkowanie". Tyle że ono nigdy nie
    powinno być dopuszczone - albo robimy autopilota i bierzemy za to
    odpowiedzialność, albo powinny być to systemy bezpieczeństwa a nie
    komfortu i ich zadziałanie powinno być niekomfortowe - tak żeby
    kierownik kierował a nie spał.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-09-25 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No - takim faktem, ze czasem jednak wjezdza pod ciezarowke.

    ...co na szczescie normalnym kierowcom nigdy sie nie zdarza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"