  • 1. Data: 2020-09-21 23:16:14
    Temat: Instrukcja kamerki VIOFO
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    https://www.viofo.pl/download/instrukcje-obslugi/vio
    fo-a129.pdf

    "
    Uwaga
    ? Należy formatować kartę pamięci przynajmniej raz na 2 tygodnie w celu
    zapobiegnięcia występowania błędów w działaniu urządzenia.
    "

  • 2. Data: 2020-09-21 23:20:32
    Temat: Re: Instrukcja kamerki VIOFO
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-21 23:16, kk wrote:
> [...]
    > ? Należy formatować kartę pamięci przynajmniej raz na 2 tygodnie w celu
    > zapobiegnięcia występowania błędów w działaniu urządzenia.

    "
    Uwaga:
    Przewód zasilający adaptera 3-żyłowego powinien być podłączony
    bezpośrednio do kamery (nie przez uchwyt). W przypadku podłączenia do
    portu USB w uchwycie, tryb parkingowy może nie działać prawidłowo
    "

  • 3. Data: 2020-09-22 09:26:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/09/2020 22:16, kk wrote:
> [...]
    > ? Należy formatować kartę pamięci przynajmniej raz na 2 tygodnie w celu
    > zapobiegnięcia występowania błędów w działaniu urządzenia.

    Wiekszosc o ile nie wszystkie kamerki maja taki zapis w instrukcji. Ta
    co mam, podaje nawet parametry jakie powinna miec karta aby calosc
    dzialala jak najlepiej.

  • 4. Data: 2020-09-22 09:27:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/09/2020 22:20, kk wrote:
> [...]
    > bezpośrednio do kamery (nie przez uchwyt). W przypadku podłączenia do
    > portu USB w uchwycie, tryb parkingowy może nie działać prawidłowo

    Chinski smietnik.

  • 5. Data: 2020-09-22 09:28:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-22 09:26, K wrote:
    fo-a129.pdf

    > Wiekszosc o ile nie wszystkie kamerki maja taki zapis w instrukcji. Ta
    > co mam, podaje nawet parametry jakie powinna miec karta aby calosc
    > dzialala jak najlepiej.

    Parametry karty mają sens, ale formatowanie co 2 tygodnie ... śmiech na
    sali.

  • 6. Data: 2020-09-22 10:50:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/09/2020 08:28, kk wrote:

    > Parametry karty mają sens, ale formatowanie co 2 tygodnie ... śmiech na
    > sali.

    Taki urok kart sd (a moze i innych formatow tez):
    https://www.transcend-info.com/Support/FAQ-1049

    W dyskach SSD musisz np robic fstrim, tyle ze tym sie zajmuje system
    operacyjny.

  • 7. Data: 2020-09-27 12:28:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-22 10:50, K wrote:

    > Taki urok kart sd (a moze i innych formatow tez):
    > https://www.transcend-info.com/Support/FAQ-1049

    Kiedy właśnie karty w kamerkach nie są jakoś szczególnie intensywnie
    wykorzystywane. No chyba, że takie zapisy w instrukcjach kamerek są na
    wypadek włożenia ekstremalnie małej karty albo jakiejś szybkozużywającej
    się.

    > W dyskach SSD musisz np robic fstrim, tyle ze tym sie zajmuje system
    > operacyjny.

    To przecież w kamerce też jest oprogramowanie, które może wykonywać
    takie czynności.

  • 8. Data: 2020-09-27 12:29:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-22 09:27, K wrote:

    > Chinski smietnik.

    No chiński, ale coś nie jest chińskie albo jest jakoś lepsze?

  • 9. Data: 2020-09-28 09:32:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/09/2020 11:29, kk wrote:

    > No chiński, ale coś nie jest chińskie albo jest jakoś lepsze?

    Chinska elektronika jest lepsza i gorsza. Akurat kamerka ktora mam,
    dziala podlaczona przez uchwyt w trybie parkingowym. Malo tego idzie od
    niej kabel zasilajacy do tylnej kamerki.

  • 10. Data: 2020-09-28 10:25:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/09/2020 11:28, kk wrote:

> [...]
    > wykorzystywane. No chyba, że takie zapisy w instrukcjach kamerek są na
    > wypadek włożenia ekstremalnie małej karty albo jakiejś szybkozużywającej

    No wlasnie sa i to bardzo, a najbardziej szkodzi im nadpisywyanie
    starych nagran.

    > To przecież w kamerce też jest oprogramowanie, które może wykonywać
    > takie czynności.

    Niby tak ale:
    1. Czesc kart tego nie obsluguje,
    2. Nawet jak obsluguje to nie dziala (nic nie robi)

    Idealna bylaby kamerka z juz wbudowana pamiecia UFS albo eMMC bez slotu
    na microsd i pod to pisac soft kamerki. Zapewne latwiej i taniej napisac
    w instrukcji aby sobie uzytkownik formatowal co dwa tygodnie.