  • 1. Data: 2022-09-22 20:22:29
    Temat: Test2
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Na odpowiedź PeJot-a żmudnie sporządziłem moją odpowiedź:

    ================================
    Dzięki.
    Cały czas mogłem widzieć wszystko co się pojawiało na serwerze a
    wysyłane przeze mnie lądowały u mnie w Wysłanych - jakby wszystko poszło
    OK a na serwerze ich nie było.

    Odcięło mnie 14-go. 15-go miałem wypad na kajaki z przygodami. Wypad
    zakończył się ciąganiem kajaków nocą przez niesamowicie gęsty las bez
    żadnych ścieżek i na dokładkę na niesamowicie stromym zboczu (miejscami
    było mi trudno ustać, gdy kajak ciągnął mnie w tył). Jak następnego dnia
    sprawdziłem na mapie wciągnęliśmy je ponad 7 pięter do góry.
    Niestety wykazałem się przy tym nadzwyczajną głupotą, a że głupoty nie
    cierpię (szczególnie jak dotknie mnie samego) to nie mogę sobie tego
    darować do dziś. Zaaferowany kwestią znalezienia drogi do cywilizacji
    zupełnie nie skojarzyłem, że jedyna wśród nas dziewczyna (do tego
    pierwszy raz na kajakach) ma na sobie dokładnie mokre ciuchy
    (przycisnęło ją do kamieni i wlało jej solidnie wody do kajaka), co przy
    14 stopniach na pewno nie było przyjemne.
    Zakończyliśmy imprezę (wniesienie kajaków do piwnicy) już dobrze po północy.
    W piatek spałem do 14-ej. A potem weekend a potem odrabianie zaległości
    było ważniejsze od grup i dopiero dziś kolejna próba jak z tymi newsami
    (według wskazówek od Adama Wysockiego).

    Po drodze usunąłem w Thunderbird news.chmurka.net i utworzyłem na nowo.
    I mam teraz kolejny 'mini-problem'.
    Przez lata przyzwyczaiłem się, że w oknie Foldery mam najpierw [Lokalne
    Foldery] (pod nimi ze 20 różnych podfolderów) a na dole pod nimi miałem
    news.chmurka.net.

    A teraz serwer grup mam u góry i nie widzę sposobu jak go przenieść na
    poprzednią pozycję. Normalne click-drag działa dla wszystkich
    podfolderów - mogę je swobodnie porządkować, a główne (czyli Lokalne
    Foldery i news.chmurka.net) nie dają się ruszyć.

    Może wiecie jak to się robi.
    P.G.
    =====================================

    Wysłałem i zonk.
    Jest w moich wysłanych, a nie ma jej na serwerze.
    Skoro wysyłane 'za pierwszym razem' a nie jako odpowiedzi działają to
    skoro już się tyle napisałem to próbuję to wysłać jako nowy Test
    P.G.

  • 2. Data: 2022-09-22 21:11:44
    Temat: Re: Test2
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-22 o 20:22, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > podfolderów - mogę je swobodnie porządkować, a główne (czyli Lokalne
    > Foldery i news.chmurka.net) nie dają się ruszyć.
    One się układają wg kolejności tworzenia, tak mi to wygląda, szukałem
    gdzie by ta kolejność mogła być zaszyta ale nie znalazłem.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-09-22 21:41:13
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 22/09/2022 20:11, Janusz wrote:
    > One się układają wg kolejności tworzenia, tak mi to wygląda, szukałem
    > gdzie by ta kolejność mogła być zaszyta ale nie znalazłem.

    W oknie konfiguracji można je przenosić. W oknie głównym, nie.

    c.

  • 4. Data: 2022-09-23 09:56:04
    Od: MKi <...@...com>

    W dniu 2022-09-22 o 21:41, Cezar pisze:

    > W oknie konfiguracji można je przenosić. W oknie głównym, nie.
    >
    > c.

    Ja używam dodatku "Manually sort folders", działa bardzo dobrze.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 5. Data: 2022-09-23 10:00:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.09.2022 o 20:22, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > podfolderów - mogę je swobodnie porządkować, a główne (czyli Lokalne
    > Foldery i news.chmurka.net) nie dają się ruszyć.

    Trzeba wejść w edycję kont i tam dragnąć.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2022-09-23 18:03:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tgi94v$d1e$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    user Piotr Gałka pisze tak:

> [...]
    > (przycisnęło ją do kamieni i wlało jej solidnie wody do kajaka),
    > co przy 14 stopniach na pewno nie było przyjemne.

    dziewczyny są gorące ...
    mają silniejsze organizmy

    Do grudnia chodzą w klapkach. Kiedy spadnie śnieg zakładają tenisówki.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 7. Data: 2022-09-26 10:34:52
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-09-23 o 18:03, PiteR pisze:
    > in <news:tgi94v$d1e$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    > dziewczyny są gorące ...
    > mają silniejsze organizmy

    Mimo to pół godziny w mokrych majtkach może mieć konsekwencje.
    P.G.