  • 1. Data: 2022-09-23 02:00:43
    Temat: Układy FPGA Efinix
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Seria Titan w/g dokumentacji ma całkiem sensowne zasoby.
    Do moich potrzeb powinno być OK. Zaletą jest niska cena i przede
    wszystkim dostępność. W digikeyu bez problemów.

    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z tymi układami?
    Jak się mają sprawy z IP core, są jakieś czy wszystko trzeba
    rzeźbić samemu? No i w ogóle co wszystko jest warte?

  • 2. Data: 2022-09-23 13:56:53
    Temat: Re: Układy FPGA Efinix
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

> [...]
    > Jak się mają sprawy z IP core, są jakieś czy wszystko trzeba
    > rzeźbić samemu? No i w ogóle co wszystko jest warte?

    A jakie narzędzia mają do tego ?

    Adam

  • 3. Data: 2022-09-23 15:59:29
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    piątek, 23 września 2022 o 13:57:05 UTC+2 Adam Górski napisał(a):

    > A jakie narzędzia mają do tego ?
    >
    > Adam

    W zasadzie to wiem tyle co Ty. Mają tam jakieś IDE oparte na eclipsie, trial'a nie
    dają, trzeba zakupić jakiś EVB.
    Z tego co wyczytałem mają tam jakieś IP cory, ale chyba wybór dość skromny. Dlatego
    pytam..