  • 1. Data: 2009-06-17 19:39:56
    Temat: The Outlet Wall
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Niezły pomysł gdy komuś wciąż brakuje przedłużaczy na kolejne gadżety.
    http://www.ironicsans.com/2009/06/idea_the_outlet_wa
    ll.html

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-06-18 09:39:20
    Temat: Re: The Outlet Wall
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Niezły pomysł gdy komuś wciąż brakuje przedłużaczy na kolejne gadżety.
    > http://www.ironicsans.com/2009/06/idea_the_outlet_wa
    ll.html

    droga ta "tapeta"

    możnaby jeszcze kazde gniazdko podpiąc do osobnego eSa albo nawet do osobnej
    rożnicówki.
    chetnie zobaczyłbym jak wygląda taka szafa rozdzielcza ;-)

  • 3. Data: 2009-06-18 09:50:38
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > możnaby jeszcze kazde gniazdko podpiąc do osobnego eSa albo nawet do
    > osobnej
    > rożnicówki.

    a dlaczego nie dołożyć jeszcze gniazd antenowych, ethernetu, itp itp ? :)

  • 4. Data: 2009-06-18 10:05:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w
    wiadomości news:h1bgqa$5c$1@news.wp.pl...
    > Niezły pomysł gdy komuś wciąż brakuje przedłużaczy na kolejne
    > gadżety.
    > http://www.ironicsans.com/2009/06/idea_the_outlet_wa
    ll.html

    Deczko kosztowne, ale efekt wizualny .. bezcenny :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-06-18 13:53:48
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > a dlaczego nie dołożyć jeszcze gniazd antenowych, ethernetu, itp itp ? :)

    spokojnie spokojnie
    na to mamy 3 pozostałe sciany
    sufit i podłoge....

  • 6. Data: 2009-06-19 08:36:32
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    qlphon schrieb:

    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > spokojnie spokojnie
    > na to mamy 3 pozostałe sciany
    > sufit i podłoge....

    Sufit to nie za bardzo. Choć gdzieś (pewnie youtube) widziałem obrazek z
    jakiegoś LAN-Party, gdzie stół z monitorem oraz kompem i fotel z gościem
    wisiał podwieszony pod sufitem, a pod spodem następny stół z kilkoma
    monitorami i gościa siedzący na komputerach.

    Waldek

  • 7. Data: 2009-06-19 18:48:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    qlphon pisze:

    > spokojnie spokojnie
    > na to mamy 3 pozostałe sciany
    > sufit i podłoge....

    Ale cała idea polega chyba na skróceniu kabli i eliminacji
    przedłużaczy/rozgałęziaczy. Czyli idealny byłby przeplot takich modułów:
    - zasilanie
    - telefon, Ethernet
    - TV SAT, TV, radio

    --