  • 1. Data: 2009-06-17 20:05:49
    Temat: Zasilacz buforowy + ATX samochodowy
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Poytrzebuje poskladac sobie zasilanie malego kompa + kilku przydawek.
    Jako ze przydawki na 12V to chcialbym to zrobic z wykorzystaniem
    zasilacza buforowego 12V + jakies ATX-a z miniITX (nieizolowany).

    Potrzebuje, zeby ten zasilacz mial kompensacje temperaturowa dla aku,
    rozlacznik glebokiego rozladowania i zeby nie mial zadnych posrednich DC/
    DC miedzy aku a wyjsciem.
    Mozecie jakis polecic (sam zasilacz)? Zastanawialem sie na Merawexami,
    ale nie wywnioskowalem jak maja polaczone aku i wyjscie.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 2. Data: 2009-06-17 20:53:51
    Temat: Re: Zasilacz buforowy + ATX samochodowy
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:
> [...]
    > Mozecie jakis polecic (sam zasilacz)? Zastanawialem sie na Merawexami,
    > ale nie wywnioskowalem jak maja polaczone aku i wyjscie.

    Proszę o typ (albo rodzinę) zasilacza Merawexu, sprawdzę jaka jest ich
    budowa.
    Wydaje mi się, że nie ma tam przetwornicy DC/DC od akumulatora do
    wyjścia- tylko RGR.

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik
    m...@f...pl

  • 3. Data: 2009-06-17 21:45:14
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 22:53:51 +0200, Michal Smolnik napisał(a):

    > Proszę o typ (albo rodzinę) zasilacza Merawexu, sprawdzę jaka jest ich
    > budowa.
    CAMELEON B 12V/10A.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2009-06-18 08:05:19
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > CAMELEON B 12V/10A.

    Potwierdzone u producenta. Zasilacze serii Cameleon B i P nie posiadają
    przetwornicy DC/DC pomiędzy baterią a wyjściem.

    Chciałbym przesłać ofertę - proszę o adres email.

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik
    m...@f...pl