  • 1. Data: 2009-01-19 19:18:52
    Temat: Lancuch w CB 500
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    Witam, chcialem zrobic kilka rzeczy przed sezonem m.in chcialem zdjac
    lancuch i "wykapac" go w parafinie w zwiazku z tym mam pytanie, czy jak
    rozepne ta spinke to czy moge zapiac ja spowrotem kiedy bede chcial zalozyc
    lancuch spowrotem czy musze miec nowa? I jak ja zdejmowac i zakladac, czy
    musze miec jakis specjalistyczny sprzet? Z góry dzieki za odp. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-19 19:32:43
    Temat: Re: Lancuch w CB 500
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "R2" <k...@g...pl> napisał

    > m.in chcialem zdjac lancuch i "wykapac" go w parafinie

    Skad ten perwersyjny pomysl??
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 3. Data: 2009-01-19 20:05:00
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "R2" <k...@g...pl> napisał

    > Skad ten perwersyjny pomysl??
    > Pozdr

    Pewnie taka ludowa medycyna:)
    Bo to panie i dziadek kapali i ojciec kapali...;D

    Kup sobie lepiej spray do lancuchow (jeden do smarowania, drugi do
    czyszczenia - jesli tak ci zalezy na wyczyszczeniu go)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 4. Data: 2009-01-19 20:05:34
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Skad ten perwersyjny pomysl??

    Tylko twardziele kąpią swoje łańcuchy w parafinie :-)

    Widocznie do nich nie należysz skoro tego nie robisz :-)

    Ja tam smaruję mój łańcuch specjalnym smarem do tego przeznaczonym, ale
    ostatnio jakoś odstawiłem sprzęt, więc dawno tego nie robiłem.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-01-19 21:11:11
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Karambol" <m...@w...pl> wrote:

    >Pewnie taka ludowa medycyna:)
    >Bo to panie i dziadek kapali i ojciec kapali...;D

    W parafinie???;)
    Parafina to sie podobno narty smarowalo, moze to cos z tej strony.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-01-19 21:13:16
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Hinek napisal(a):

    | Użytkownik "R2" <k...@g...pl> napisał
    | |
    | Skad ten perwersyjny pomysl??
    | Pozdr

    No wlasnie... ;) Nie lepiej po prostu dokladnie i moze nieco grubiej
    posmarowac jakims smarem w sprayu, typu Castrol?
    Ja tak zrobilem jakis czas temu, moto nie jezdzone kilka tygodni, a zadnych
    nalotow na lancuchu nie widze :)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 7. Data: 2009-01-19 21:58:06
    Od: "R2" <k...@g...pl>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote

    > Skad ten perwersyjny pomysl??
    > Pozdr

    Hmm właściwie to nie wiem, bo jestem bardzo pedantyczny, w sumie to na zime
    go porządnie spryskałem właśnie smarem do łańcuchów no i teraz troche zalega
    grubo ten sma, a o parafinie czy nafcie już dawno czytałem m.in tutaj na
    grupie, że mozna lancuch myc parafina lub nafta, ktos nawet zasugerowal ze
    mozna go zdjac i wymoczyc w parafinie , czyli go poprostu dobrze wymyc w ten
    sposob. W sumie to po co sobie dodawac pracy nie? wiec co powinienem zrobic
    teraz przed sezonem z tym lancuchem, jak juz pisalem na zime go zalalem
    grubo smarem w sprayu, a tak przy okazji odbiegajac od tematu, nie chce mi
    sie drugiego watka pisac i zasmiecac grupy, w planach na ten sezon mam tez
    wymiane tlumika, na jakis fajnie brzmiacy i tutaj pytanie co moglibyscie mi
    polecic i gdzie w necie szukac? P.S. przewody w oplocie stalowym tez bym
    sobie zalozyl, jako ze jestem w uk to szukalem na ebayu i sa goodridge,
    warto?

  • 8. Data: 2009-01-20 06:51:32
    Od: p...@g...com

    > przewody w oplocie stalowym tez bym
    > sobie zalozyl, jako ze jestem w uk to szukalem na ebayu i sa goodridge,
    > warto?

    Warto jak najbardziej :)

    A łańcuch wytrzyj szmatą, a potem jak chcesz go bardziej wyczyścić to
    szczoteczka do zębów do ręki, chain cleaner (np.
    http://www.sklep.motox.com.pl/product_info.php?produ
    cts_id=251) do
    drugiej ręki i do boju. Nie potrzeba zdejmować łańcucha.

    A jeśli już zdejmiesz łańcuch mimo wszystko, to broń boże nie używaj
    tej samej zapinki, kup nową. Ta stara jest już osłabiona i do
    wyrzutki, a jak ci się łańcuch zerwie to...wyobraź sobie sam jaka
    masakra. Pilnuj też przy zakładaniu nowej zapinki byś ją zapiął we
    właściwym kierunku.
    Pozdrawiam
    Ragnar

  • 9. Data: 2009-01-20 07:07:18
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jacot pisze:

    > W parafinie???;)
    > Parafina to sie podobno narty smarowalo, moze to cos z tej strony.

    bo nie doczytal, ze to sie kąpie w łoju :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2009-01-20 07:13:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    R2 pisze:

    > P.S. przewody w oplocie stalowym tez bym
    > sobie zalozyl, jako ze jestem w uk to szukalem na ebayu i sa goodridge,
    > warto?

    To moze angielski HEL ?

    --
    Kuczu