  • 1. Data: 2009-12-02 11:32:12
    Temat: The practice of functional programming
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    Witam,

    Dla zainteresowanych tematem FP, a wiem że tu bywają,
    podrzucam nie-tak-starą nowość, czyli magazyn
    "The practice of functional programming" wydawany po rosyjsku.
    Pierwszy numer ukazał się w lipcu, drugi we wrześniu, trzeci
    z tego co wiem "robi się":

    http://fprog.ru/

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 2. Data: 2009-12-04 06:18:23
    Temat: Re: The practice of functional programming
    Od: Maciej Pilichowski <b...@S...FM>

    Mateusz Loskot wrote:

    > Dla zainteresowanych tematem FP, a wiem że tu bywają,
    > podrzucam nie-tak-starą nowość, czyli magazyn
    > "The practice of functional programming" wydawany po rosyjsku.

    Dzieki! Swoja droga nie pierwszy juz raz zaluje, ze staralem sie w szkole
    od-uczyc tego czego mnie uczyli z rosyjskiego. Teraz dopiero nadrabiam
    zaleglosci.

    milego dnia zycze, hej

  • 3. Data: 2009-12-13 13:23:36
    Od: qertoip <q...@g...com>

    On Dec 2, 12:32 pm, "Mateusz Loskot" <m...@l...net> wrote:
    > Dla zainteresowanych tematem FP, a wiem że tu bywają,
    > podrzucam nie-tak-starą nowość, czyli magazyn
    > "The practice of functional programming" wydawany po rosyjsku.
    >
    > http://fprog.ru/

    Dzięki, super sprawa. Trudno o lepszy pretekst by odzyskać kontakt z
    rosyjskim.

    --
    Piotr Włodarek
    http://clojure.pl :: true innovation in programming languages