  • 1. Data: 2012-08-18 16:40:41
    Temat: Dorabianie kluczy. Co polecacie?
    Od: shaadefox <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com>

    Witajcie, potrzebuję dorobić drugi kluczyk z immo (mam jeden) do Kawasaki
    z750. Znacie jakąś miejscówkę na Śląsku? Najlepiej obszar Katowice -
    Bielsko B. Znalazłem jedno ogłoszenie, ale 250zł za zwykły kluczyk, a z
    logo 280zł :>

  • 2. Data: 2012-08-18 18:41:32
    Temat: Re: Dorabianie kluczy. Co polecacie?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "shaadefox" <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > z750. Znacie jakąś miejscówkę na Śląsku? Najlepiej obszar Katowice -
    > Bielsko B. Znalazłem jedno ogłoszenie, ale 250zł za zwykły kluczyk, a z

    a pytałeś w Serwisie?
    W BMW kluczyk kosztuje ok 200zł..

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 3. Data: 2012-08-18 18:49:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Użytkownik "shaadefox" <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
> [...]

    Surowy kluczyk kosztuje w Kawasaki ponad 40 Euro. Do tego dochodzi
    zaprogramowanie. Wiec 280 pln to nie jest chyba jednak tragedia.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-08-18 19:10:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Surowy kluczyk kosztuje w Kawasaki ponad 40 Euro. Do tego dochodzi
    > zaprogramowanie. Wiec 280 pln to nie jest chyba jednak tragedia.

    No właśnie. Czasem człowiekowi nie przyjdzie do głowy, ze można zacząć
    poszukiwania od ASO ;)
    Widze, ze ceny ASO specjalnie od siebie nie odbiegają.

  • 5. Data: 2012-08-18 20:06:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > No właśnie. Czasem człowiekowi nie przyjdzie do głowy, ze można zacząć
    > poszukiwania od ASO ;)
    > Widze, ze ceny ASO specjalnie od siebie nie odbiegają.

    Problem w tym iz w Kawasaki ciezko zdobyc klucze. Zamowic mozna ale czas
    oczekiwania zabija.

  • 6. Data: 2012-08-18 21:26:41
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości grup
    > a pytałeś w Serwisie?
    > W BMW kluczyk kosztuje ok 200zł..

    Wybitnie tanio jak na serwis. U mnie fachowcy za dorobienie kluczyka z immo
    biora miedzy 150-200zl.

    Zeby bylo ciekawiej - od puszki (ford) w serwisie za kluczyk chcieli kolo
    300zl, za to peugocie mam tabliczke do zapasowego przyczepiona, ze
    wyrobienie nowego to koszt 350, ale euro.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 7. Data: 2012-08-18 21:36:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 300zl, za to peugocie mam tabliczke do zapasowego przyczepiona, ze
    > wyrobienie nowego to koszt 350, ale euro.

    BMW puszka ~850-1100 nie wdając sie w szczegóły
    BMW motocykl 170 + ok 100zł usługa serwisowa (mniejsza z tym w tej chwili
    jaka)
    Kodowany, czyli pod nr VIN czas oczekiwania ok 10 dni roboczych.

  • 8. Data: 2012-08-18 22:58:42
    Od: shaadefox <shaadefox@_NOSPAM_gmail.com>

    Hm, czyli te 280zł to jest w miarę dobra cena widzę.. ale jak patrzę na to
    z perspektywy, że jest to kawałek metalu, gdzie w budce w markecie
    wyrabiają za 10 zł + te zaprogramowanie, co właściwie robi komputer. Jakoś
    ciężko mi wydać taką kasę. Stąd moje pytanie, bo może ktoś, gdzieś
    zrobiłby to taniej.

    Zobaczę w ASO, może akurat wezmą mniej.

  • 9. Data: 2012-08-18 23:18:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 22:58, shaadefox pisze:
    > Hm, czyli te 280zł to jest w miarę dobra cena widzę.. ale jak patrzę na
    > to z perspektywy, że jest to kawałek metalu, gdzie w budce w markecie
    > wyrabiają za 10 zł

    Cos ci sie pomylilo. Surowki lepszych kluczy kosztuja kilkadziesiat pln.
    I to bez chipa. Ja za surowke Silca do Buella dalem ok 60 pln.

    > + te zaprogramowanie, co właściwie robi komputer.

    Sam komputer robi ? A moze trzeba jeszcze potrafic i zainwestowac w
    sprzet ? Dlaczego ktos mialby to robic dla Ciebie za friko ?

    > Jakoś ciężko mi wydać taką kasę. Stąd moje pytanie, bo może ktoś, gdzieś
    > zrobiłby to taniej.

    Moze po prostu odpusc ta inwestycje skoro Ci zal pieniedzy albo Cie nie
    staC ?

    > Zobaczę w ASO, może akurat wezmą mniej.

    Bede mocno zdziwiony.

  • 10. Data: 2012-08-19 14:07:32
    Od: marider <2...@g...pl>

> [...]
    > wyrabiają za 10 zł + te zaprogramowanie, co właściwie robi komputer.
    > Jakoś ciężko mi wydać taką kasę. Stąd moje pytanie, bo może ktoś, gdzieś

    Nastepny oszczedny - bardziej sie zdziwisz jak zgubisz ten swoj jeden
    jedyny kluczyk i wtedy zaplacisz okolo 1000zl najmniej zeby dalo sie
    wogole tego zeta odpalic.

    Trzeba bylo kupic motocykl z kompletem kluczykow a nie jeczec ze
    250-300zl to mega wydatek :)

    Pzdr
    --
    marider