  • 11. Data: 2009-08-20 06:55:50
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > O kurna!!!
    > "Za benzyniaka(euro4) płace 300 podatku + plus 600 euro ubezpieczenia.W
    > Polsce miałem 50% zniżki i za te auto płaciłbym 500zł."
    > A to faszysci...

    Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :) A gosc ma auto z
    Euro4. Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze pojazdy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-08-20 07:02:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :) A gosc ma auto z
    > Euro4. Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze pojazdy.

    a ile zarabiają ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-08-20 07:17:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > a ile zarabiają ?

    a to juz zalezy gdzie. Im ktos zarabia lepiej tym ma nowsze auto i tym
    mniej placi. I na odwrot.

  • 14. Data: 2009-08-20 08:15:06
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :)

    Bo maja swietne, bezplatne i dobrze zarabiaja..

    ***A gosc ma auto z Euro4. Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze
    pojazdy.

    Placa mniej - najwiecej placa wlasciciele diesli z euro 4 wlasnie...ok 320
    ejro rocznie potem benzyniaki z ta norma...i im starszy tym taniej. Nie wiem
    z czego to wynika ale tak jest - przynajmniej gugiel tak twierdzi.

    A co do topicu to takie polskie...jak mnie sprawa nie dotyczy to Ci co to
    robia to losie gamonie i bez sensu
    Dosc szybko przyzwyczajmy sie do dziadostwa i na dodatek do tego ze trzeba
    za nie slono placic.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 15. Data: 2009-08-20 08:16:49
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Spider A.J. wrote:
    > hihihihiiii... za darmo??? Slyszales kiedys o podatku
    > od pojazdow mechanicznych (Kraftfahrzeugsteuer )?

    Z kraftów znane mi jest jedynie World of Warcraft oraz Kraftwerk :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 16. Data: 2009-08-20 10:55:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Koczis pisze:

    > Jak coś to tez sie pisze, moze zbierze sie jakas wieksza grupa z Warszawy i okolic?

    Ale my tu nie mamy czego blokować ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-08-20 10:59:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > Ale my tu nie mamy czego blokować ...

    to może ten tunel pod trawnikiem?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 18. Data: 2009-08-20 11:13:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > to może ten tunel pod trawnikiem?

    Ale on nie jest płatny. Z płatnych to możemy jakis parking zablokować, o.

  • 19. Data: 2009-08-20 11:47:05
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote

    > Ale u nich nikt z tego powodu nie blokuje drog :) A gosc ma auto z Euro4.
    > Dowiedz sie ile placa Ci co maja starsze pojazdy.

    a diesel bez filtra czastek?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 20. Data: 2009-08-20 11:47:49
    Od: mleko <m...@m...ml>

    CUT_INZ wrote:
    > http://www.rmf.fm/fakty/?id=160477
    >
    > Jeśli wypali - oj będzie się działo...

    Tia bedzie sie dzialo...
    Czytajac na jakims forum jad saczacy sie na motocyklistow po blokadzie
    na A4, przeczytalem jeden racjonalny komentarz, aby blokowac
    wlascicieli/ustawodawcow, a nie ludzi wracajacych z pracy. W pelni sie z
    tym zgadzam. Co da blokowanie autostrad? Tylko wiecej agresjii ze strony
    puszkarzy. Wezcie przyklad z samoobrony. Tez blokowali na wszelkie
    sposoby. Jakie bylo wasze nastawienie do tych blokad? Jak skonczyli? Co
    osiagneli?
    Czas zaprzegac plugi do moto i do dziela ;)
    Pozdrawiam
    Mleko