  • 1. Data: 2009-03-18 17:28:49
    Temat: Transformatory do PCB gdzie?
    Od: "Nickelodeon" <N...@...b>

    Gdzie tanio w większej ilości trafa do PCB zalewane żywicą powiedzmy w
    okolicy 6VA 15V jedno uzwojenie ?
    Kto jest tani w kraju? Zasilacz na allegro wychodzi taniej o połowę niż sam
    trafolec, a potrzebyję trafko do PCB.

  • 2. Data: 2009-03-18 19:09:28
    Temat: Re: Transformatory do PCB gdzie?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Gdzie tanio w wiekszej ilo?ci trafa do PCB zalewane ?ywic? powiedzmy w
    > okolicy 6VA 15V jedno uzwojenie ?

    http://www.indel.pl/sp_prod.htm
    Jak nic gotowego nie ma, to zrobia na zamowienie. Kiedys pytalem o cene i
    zyje (znaczy cena mnie nie zabila;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2009-03-18 19:46:19
    Od: "Nickelodeon" <N...@...b>

    "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> wrote in message
    > Powitanko,

    > http://www.indel.pl/sp_prod.htm
    > Jak nic gotowego nie ma, to zrobia na zamowienie. Kiedys pytalem o cene i
    > zyje (znaczy cena mnie nie zabila;-)

    A od ceny katalogowej ile jest taniej ? Bo te ceny są porażające. Dwa
    zasilacze impulsowe kupię na allegro za ich jeden transformatorek.

  • 4. Data: 2009-03-18 22:36:29
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Nickelodeon pisze:

    > A od ceny katalogowej ile jest taniej ? Bo te ceny są porażające. Dwa
    > zasilacze impulsowe kupię na allegro za ich jeden transformatorek.

    Ale w zasilaczu impulsowym masz transformator kilka razy mniejszy (tyleż
    mniej wychodzi drogiej miedzi) więc wg mnie nie ma sensu porównanie z
    trafo sieciowym.

    Potrzebujesz cokolwiek do zasilania twojej elektroniki, czy konkretnie
    zasilacz zalewany do druku? Jeżeli to drugie - o Indelu już wiesz (seria
    TSZZ). Obejrzyj także Breve dostępne w TME. Jeżeli chodzi o zakupy
    jednorazowe powyżej 10 tys. sztuk to już warto rozmawiać bezpośrednio z
    Chińczykami.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/